فیلم Cinderella به دیزنی + خواهد آمد

7 February 2021 - 23:01

نسخه‌های زیادی از داستان کلاسیک Cinderella وجود داشته است. اقتباس موزیکال سال ۱۹۹۷ این داستان با حضور برندی و ویتنی هیوستون به زودی در دیزنی + به نمایش در می‌آید.

نسخه موزیکال این این داستان در سال ۱۹۹۷ ساخته شد که اساس موسیقی آن سبک R&B بود. این فیلم در سرویس دیزنی + وجود ندارد. بسیاری از فیلم‌های مهم دیزنی در این سرویس موجود هستند، اما بالاخره قرار است این فیلم در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۱) در دیزنی + پخش می‌شود. به جز برندی و ویتنی هیوستون، در این اقتباس بازیگران دیگری از جمله جیسون الکساندر، ووپی گلدبرگ، برنادت پیترز و ویکتور گاربر نیز حضور دارند. این فیلم در زمان انتشارش نامزد هفت جایزه‌ی امی شد. برندی به لس آنجلس تایمز در مورد این فیلم این‌گونه توضیح داد:

شما یک خانم جوان آفریقایی تبار آمریکایی داشتید که به عنوان سیندرلا در این فیلم حضور داشت. در این اثر افراد مختلف از نژادهای مختلف حضور داشتند و شما بازیگرانی از نژادهای مختلف را می‌دیدید. من فکر می‌کنم اگر کسی واقعاً به ایده‌ای مانند آن در زمان امروز اعتقاد داشت،  اثر بسیار قابل توجهی از آب در می‌آمد. فکر می‌کنم این چیزی است که همه ما می‌خواهیم دوباره ببینیم.

نسخه‌ی موزیکال Cinderella، در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۱)، در دیزنی + به نمایش در خواهد آمد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.