بررسی فیلم To All The Boys: P.S. I Still Love You؛ مثلث عشقی

9 February 2021 - 21:00
فیلم To All The Boys P.S. I Still Love You

فیلم نتفلیکسی To All The Boys I’ve Loved Before «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم» محصول ۲۰۱۸ یک کمدی رمانتیک جذاب با حضور لانا کندور در نقش لارا جین سانگ کووی و نوآ سنتینئو در نقش پیتر کاوینسکی بود که مورد توجه نوجوانان و جوانان زیادی قرار گرفت. در حالی که در پایان آن فیلم، رابطه ساختگی بین این دو سرانجام رسمی شد، دنباله آن با نام To All The Boys: P.S. I Still Love You «تقدیم به همه پسران: پی نوشت. من هنوز دوستت دارم» بر‌اساس کتاب دوم در سه‌گانه‌ی نوشته‌ی جنی هان، شخصیت جدیدی یعنی جان امبروز مک‌کلرن با بازی جوردن فیشر را وارد ماجرا می‌کند.

در این فیلم شاهد یک مثلث عشقی هستیم، جایی که یکی دیگر از کسانی که لارا جین برای آن‌ها نامه نوشته بود نامه‌ی او را جواب داده است. پس از اینکه تمام مدت‌زمان فیلم اول صرف شروع رابطه عالی دو شخصیت اصلی شد، در این دنباله لارا جین متوجه می‌شود چنین چیزی وجود ندارد. این‌که او در رابطه عاشقانه جدیدش با فشارهای غیرمنتظره روبه‌رو شده است یادآور اتفاق مهمی از فیلم اول است.

فیلم To All The Boys: P.S. I Still Love You

مک‌کلرن که در فیلم اول نقش زیادی نداشت و حالا بازیگر ایفاگر نقشش عوض شده عشق قدیمی لارا جین است، همان دوست دوران کودکی او که حالا می‌خواهد نظر لارا جین را به خودش جلب کند. حتی اگر نامه جان به لارا جین برای متزلزل کردن رابطه او کافی نبوده باشد، این دو پس از کار داوطلبانه جداگانه در خانه سالمندان بلویو، حالا زمان زیادی را با هم می‌گذرانند.

این دنباله در ایجاد موانع در رابطه دو شخصیت اصلی جذابیت کمتری نسبت به فیلم قبلی دارد و بیشتر یک ملودرام نوجوانانه است تا یک کمدی رمانتیک دبیرستانی. اما کارگردان مایکل فیموگناری و نویسنده سوفیا آلوارز علاقه‌ی در حال رشد لارا جین به جان آمبروز را قابل‌باور می‌کنند، بدون این‌که رابطه او با پیتر را لکه‌دار کنند. به علاوه، این دنباله هویت کره‌ای-آمریکایی لارا جین را بیشتر کاوش می‌کند.

فیلم To All The Boys: P.S. I Still Love You در بیشتر مواقع جذابیت و زیبایی بصری فیلم قبلی را حفظ می‌کند و برای کسانی که این شخصیت‌ها را دوست دارند، لحظات جالبی مثل دیدار لارا جین با دوست سابق پیتر را ارائه می‌دهد. اگرچه دنباله‌های کمدی رمانتیک معمولا به موفقیت نمی‌رسند، اما این فیلم باعث می‌شود مشتاقانه منتظر To All The Boys: Always And Forever, Lara Jean باشیم.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.