بازیگران حاضر در فیلم کمدی The Bubble مشخص شدند

10 February 2021 - 12:04
فیلم The Bubble

بازیگر فیلم Borat Subsequent Moviefilm با نام ماریا باکالوا (Maria Bakalova) به همراه ستاره سری فیلم‌های Guardian of the Galaxy، کارن گیلان (Karen Gillan) و ستاره سریال The Mandalorian، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) بازیگرانی خواهند بود که قرار است در جدیدترین فیلم کمدی جاد اپتاو (Judd Apatow) با نام The Bubble نقش‌آفرینی کنند.

علاوه بر آن‌ها، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حاضر خواهند شد می‌توان به آیریس آپاتو (Iris Apatow)، فرد ارمیسن (Fred Armisen)، دیوید دوکاونی (David Duchovny)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key)، لزلی من (Leslie Mann) و پیتر سرافیناویچ (Peter Serafinowicz) اشاره کرد.

این فیلم از هفته آینده روند تولیدش به صورت رسمی آغاز خواهد شد. داستان این فیلم کمدی درباره گروهی از بازیگرهای مرد و زنی می‌باشد که به علت همه‌گیری ویروس کرونا در هتلی قرار گرفته‌اند که قصد دارند در آن، روند تولید فیلمی را به اتمام برسانند.

طبق گفته منابع داخلی، این پروژه از داستان واقعی روند تولید فیلم Jurassic World: Dominion که ششمین فیلم از سری فیلم‌های Jurassic می‌باشد الهام گرفته است. در طی روند تولید فیلم Jurassic World: Dominion، گروه بازیگری آن به مدت چندین ماه در کشور انگلستان به علت همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه صورت گرفته در این کشور گیر افتاده بودند. در طی این مدت نیز، روند ساخت این فیلم به دفعات مختلفی به علت آزمایش مثبت ویروس کرونا چندین نفر از خدمه ساخت این فیلم متوقف و سپس از سر گرفته شده بود.

در حالی که هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی از داستان این فیلم مشخص نشده ولی با این حال گفته‌ها حاکی از آن است که کارن گیلان و پدرو پاسکال در نقش ستاره‌های فرنچایز خیالی در این فیلم حاضر خواهند شد در حالی که لزلی من و ماریا باکالوا نیز، نقش زن و شوهر سابقی را بازی خواهند کرد که به علت قرنطینه مجبور به زندگی در زیر یک سقف شده‌اند.

با این وجود، منابع داخلی که در کمپانی نتفلیکس مشغول به کار هستند نیز گفته‌اند که این پروژه هیچ‌گونه ارتباطی را با اتفاقات رخ داده در روند تولید فیلم Jurassic World: Dominion نخواهد داشت.

جاد اپتاو وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او همچنین فیلم‌نامه این فیلم را با همکاری فیلم‌نامه‌نویسی با نام پم بردی (Pam Brady) به قلم درآورده است. پم بردی پیش از این نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمدی کمپانی Focus Features با عنوان Hamlet 2 را بر عهده داشته است. علاوه بر همه این‌ها، این کارگردان و فیلم‌ساز، فیلم کمدی The Bubble را از طریق کمپانی خود با نام Apatow Productions banner تولید خواهد کرد و همچنین همکار دیرینه او با نام باری مندل (Barry Mendel) نیز، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

پروژه قبلی که جاد اپتاو با همکاری باری مندل تولید کرده نیز، فیلم The King of Staten Island کمپانی Universal Pictures می‌باشد. فیلم The Bubble اولین پروژه‌ای خواهد بود که جاد اپتاو پس از ۱۵ سال همکاری با کمپانی یونیورسال، با همکاری کمپانی دیگری (نتفلیکس) آن را تولید خواهد کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.