بونگ جون هو نگارش یک فیلم‌نامه را به‌اتمام رسانده است

12 February 2021 - 22:46

فیلم‌ساز تحسین‌شده، بونگ جون هو (Bong Joon Ho)، که سال گذشته اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای کمدی سیاه خارق‌العاده‌اش، Parasite، از آن خود کرد، اعلام کرد که نگارش یکی از دو فیلم‌نامه‌ای که پیش‌تر قول نوشتن آن‌ها را داده بود را به‌اتمام رسانده است. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که دیر یا زود فیلمی را از این کارگردان مشهور تماشا خواهیم کرد.

وی در مصاحبه‌ای با رایان جانسون (Rian Johnson)، کارگردان فیلم Knives Out، در آخرین اپیزود منتشرشده از پادکست The Director’s Cut گفت:

من سال ۲۰۲۰ را صرف کار بر روی دو فیلم‌نامه‌ی جدید کردم؛ انگار که ذهن خود را به دو نیمه‌ی مساوی تقسیم کرده باشم. اکنون نگارش یکی از این فیلم‌نامه‌ها، هفته‌ی گذشته به‌اتمام رسید.

وی پیش‌تر در مصاحبه‌ای با Variety در سال ۲۰۱۹ گفته بود:

یکی از این فیلم‌ها به‌زبان کره‌ای و دیگری انگلیسی‌زبان است و هیچ‌کدام پروژه‌های خیلی بزرگی نیستند. بزرگی آن‌ها مانند Parasite و یا Mother است. توضیح ژانر دقیق این فیلم‌ها کمی برایم سخت است؛ ولی فیلم کره‌ای‌زبان در سئول می‌گذرد و دارای مایه‌های اکشن و ترسناک است و فیلم انگلیسی‌زبان یک درام است که براساس ماجرایی واقعی که در سال ۲۰۱۶ رخ داده، ساخته خواهد شد و اکنون نمی‌توانم با اطمینان بگویم، ولی احتمالا بخشی از آن در آمریکا و بخشی نیز در انگلیس فیلم‌برداری خواهد شد.

بونگ اعلام نکرد که نگارش فیلم‌نامه‌ی کدام یک از این دو فیلم به‌اتمام رسیده و هم‌چنین نگفت که منظورش از اتفاق واقعی در سال ۲۰۱۶، کدام اتفاق است؛ ولی درهرحال می‌دانیم که این فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار وقت خود را در هنگام همه‌گیری کووید_۱۹ هدر نداده است. مایه‌ی خوشحالی‌ست که احتمالا خبرهایی راجع‌به تیم بازیگری، زمان فیلم‌برداری و جزئیاتی دیگر این پروژه‌ها را در همین سال پیش‌رو خواهیم شنید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.