تریلر جدید فیلم اکشن Boss Level منتشر شد

14 February 2021 - 15:26
فیلم Boss Level

تریلر جدیدی از فیلم اکشن Boss Level از جو کارنهان (Joe Carnahan) با بازی فرانک گریلو (Frank Grillo) و در بستر زمانی نامتناهی منتشر شد.

بیایید خود را گیرافتاده در یک سازه با زمان حلقه‌ای (تکرار شونده) تصور کنید در حالی که یک مغز متفکر و نابغه شیطانی یعنی مل گیبسون (Mel Gibson) گروهی از قاتلان شیطانی را اجیر کرده تا بیایند و بارها و بارها شما را به قتل برسانند. اما در تریلر جدید فیلم اکشن Boss Level به کارگردانی جو کارنهان و با بازی فرنک گریلو در نقش مردی تحت این شرایط سخت، ما شوخی‌های دم مرگی زیادی را شاهد هستیم. مثل فیلم Edge of Tomorrow یا قبل از آن Groundhog Day، این بار فیلم سینمایی با حلقه زمانی یک حس دلنشین کمدی پشت خود دارد و این تریلر قسمت دیگر ماجرا را با فراز و نشیب پویایی نشان می‌دهد.

اخیرا گریلو و کارنهان در مورد فیلم Boss Level که قرار است به زودی منتشر شود با خبرگذاری Variety گفت‌وگو کرده بودند و اخلاق کاری گریلو مرا یاد کاراکترش در این تریلر انداخت. او می‌گوید: اگر کار نکنم دیوانه می‌شوم. من همیشه حس می‌کنم اگر کار نکنم، جریان پیشنهاد‌های کاری متوقف شده و فرصت‌ها تلف می‌شوند. من هنوز آن ذهنیت فقیر بچگی را دارم و فکر نمی‌کنم این ذهنیت هرگز از بین برود… من هنوز هم به دنبال آن فیلم‌های کوچک هستم، بنابراین می‌توانم عضلات مختلف را کش بیاورم و بهتر و بهتر شوم و شخصیت‌های بیشتری را در عرصه نمایش و در کارنامه خود بگذارم.

طبق گفته گریلو ما می‌توانیم در این تریلر ببینیم که او عضلات خود را کش می‌آورد. بسیار خوب، تحت تعلیم مربیانی مثل میشل یئوه (Michelle Yeoh)، او تا پایان می‌تواند به نوعی دشمنان خود را به رهبری ویل ساسو (Will Sasso) شکست دهد تا بتواند دوباره با همسر سابقش یعنی نائومی واتس (Naomi Watts) ارتباط برقرار کرده و او را نجات دهد. و اگر او مجبور شود با متصدی کافه یعنی کن جیونگ (Ken Jeong) خردمندانه برخورد کند تا سلامت عقلی کمی را که در طول راه دارد حفظ کند، چه کسی می‌تواند جلوی او را بگیرد؟

فیلم Boss Level قرار است ۵ مارس (۱۵ اسفند) به شبکه Hulu بیاید.

در قسمت زیر می‌توانید خلاصه رسمی این فیلم را بخوانید.

مامور سابق نیروهای ویژه یعنی روی پولور با بازی فرانک گریلو که در یک حلقه زمانی پیوسته با تکرار روز مرگش گیر افتاده است، سرنخ‌هایی درباره یک پروژه مخفی دولتی کشف می‌کند که می‌تواند از رمز و راز مرگ نابهنگام او پرده بردارد. در یک مسابقه با ساعت، پولور باید کلنل ونتور که رئیس قدرتمند برنامه دولت است را گیر بیندازد؛ در حالی که قاتلان بی‌رحم و ماهری که اجیر شده‌اند تا او را از حقیقت دور نگه دارند پشت سر می‌گذارد. حقیقتی که باعث خروج او از حلقه زمانی، نجات همسر سابقش و بار دیگر زندگی کردن برای فردا می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.