فرانک گریلو در نقش کراس‌بونز در سریال انیمیشنی What If حضور خواهد داشت

3 February 2021 - 16:09
سریال انیمیشنی What If...?

فرانک گریلو (Frank Grillo) ستاره فیلم‌های اکشنی است که پیش از این در فیلم‌های مارول با نام‌های Captain America: The Winter Soldier و Captain America: Civil War در نقش کاراکتری با نام براک روملو ملقب به کراس‌بونز نقش‌آفرینی کرده و کاراکتر او در این فیلم‌ها، ابرشرور ماسک‌داری بوده که خصومت شخصی با کاراکتر کاپیتان آمریکا با نقش‌آفرینی کریس ایوانز (Chris Evans) داشته است.

همچنین این بازیگر در فیلم Avengers: Endgame نیز، در سکانس فلش‌بکی ظاهر شده است. نسخه فرانک گریلو از این کاراکتر در طی اتفاقات رخ داده در سکانس ابتدایی فیلم Captain America: Civil War جان خود را از دست داده بود ولی با این حال، همچنان برای بسیاری سؤال پیش آمده که آیا دوباره این کاراکتر را در پروژه‌های آینده دنیای سینمایی مارول مشاهده خواهیم کرد یا خیر؟

اکنون در مصاحبه اختصاصی سایت کولایدر با این بازیگر، گریلو به سرعت و صریحاً اعلام کرده که او در سریال انیمیشنی مارول با نام What If که قرار است در شبکه دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود، در نقش کراس‌بونز حضور خواهد شد.

متن دقیق پاسخ او به این سؤال به شکل زیر می‌باشد:

بله، در آن (سریال انیمیشنی What If) حضور دارم. من در حال کار بر روی این پروژه هستم.

حضور کاراکتر کراس‌بونز در این سریال منطقی به نظر می‌رسد چرا که این سریال انیمیشنی بر اساس سری کمیک بوک‌هایی ساخته می‌شود که در آن‌ها به عمد، اتفاقات رخ داده در گذشته به شکل دیگری به پایان رسیده و بدین ترتیب این کمیک بوک‌ها به تعریف کردن داستان‌هایی از جهان‌های موازی می‌پردازد که مثال آن را می‌توان در تریلر به نمایش درآمده از سریال انیمیشنی What If و حضور کاراکتر کاپیتان آمریکا به شکل زامبی مانند مشاهده کرد. علاوه بر این، فرانک گریلو در این مصاحبه نیز گفت که برای او اهمیتی ندارد که بر روی چه پروژه‌ای کار می‌کند و مهم این است که او در استودیوهای مارول مشغول به کار است.

صحبت او در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

(به عنوان مثال) اگر رئیس‌جمهور به شما زنگ بزند و بگوید که باید به کاخ سفید بیایید، شما علت آن را نمی‌پرسید و به جای آن سوار هواپیما می‌شوید و به کاخ سفید می‌روید.

مدیر برنامه‌هایم به من زنگ زد و گفت: آن‌ها (استودیوهای مارول) در حال تولید پروژه‌ای با نام What If هستند و حدود چهار یا پنج قسمت (با حضور تو) را برنامه‌ریزی کرده‌اند و تو می‌توانی تمام آن‌ها را در یک روز انجام دهی و من در جواب به او گفتم:

حالا هر چیزی که می‌خواهد باشد فرقی نمی‌کند و پولش هم برایم مهم نیست. بله من قطعاً این کار را انجام خواهم داد، فرقی هم نمی‌کند اگر چندین روز طول بکشد.

علاوه بر تائید حضور او در این پروژه، فرانک گریلو گفت که چهار یا پنج قسمت از این سریال انیمیشنی را در طی یک یا دو روز به اتمام رسانده و احتمالاً او دوباره در ماه فوریه (بهمن ماه ۱۳۹۹) برای صداپیشگی دوباره در دیگر قسمت‌های این سریال به آنجا خواهد رفت.

او در این باره گفت:

من کار ضبط این چند قسمت را حدود یک سال پیش به اتمام رسانده‌ام و مطمئنم که به علت ویروس کرونا و … (شرایط به وجود آمده توسط این ویروس)، روند تولید آن متوقف شده بود ولی اکنون دوباره به این پروژه بازخواهم گشت. واقعاً چیزی خاصی درباره این پروژه نمی‌دانم و حتی یادم نیست که بر روی چه چیزی در این پروژه کار کرده‌ام و یا چه حرف‌هایی را در این پروژه زده‌ام ولی فکر می‌کنم که (این پروژه) بسیار جذاب خواهد بود. پسر کوچکم، ریو که خیلی هم کوچک نیست، ۱۳ سال سن دارد، یکی از طرفداران پر و پا قرص مارول است و به شدت منتظر دیدن این پروژه است.

از لحاظ داستان این پروژه نیز، فرانک گریلو گفت که به غیر از فیلم‌نامه داده شده به او، اطلاعات خاصی از این پروژه در اختیارش قرار داده نشد و حتی صحنه کامل شده‌ای با حضور او در این انیمیشن نیز، به او نشان داده نشده است.

او در این باره گفت:

من به نوعی خودم برداشتی از صحنه‌های انجام شده را در ذهنم مرور می‌کردم و با خواندن دیالوگ‌ها، تلاش می‌کردم که در نقش کاراکتر کراس‌بونز قرار بگیرم. همچنین آن‌ها سناریویی را درست کرده بودند که ما در آن،‌ تا زمانی که به خوبی صحنه خود را انجام نمی‌دادیم، بر رویش کار می‌کردیم. پس از این، آن‌ها مقدار بسیار کم و پراکنده‌ای از صحنه‌های انجام شده را به نشان می‌دادند ولی همان‌طور که شما هم از (روند کاری) مارول آگاه هستید، آن‌ها نمی‌خواهند که چیز خاصی را به شما نشان دهند. مخصوصاً من که خیلی دهن‌لق هستم و چندین بار هم با خاطر آن سرزنش شده‌ام.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.