زک اسنایدر درباره احتمال ساخت فیلم Justice League 2 صحبت کرد

14 February 2021 - 11:55
فیلم Justice League Snyder Cut

زک اسنایدر (Zack Snyder) به تازگی گفته است که کمپانی Warner Bros هیچ‌گونه علاقه‌ای نسبت به ساخت قسمت دوم فیلم Justice League توسط او ندارد. حدود چهار سال است که از خارج شدن این کارگردان در حین ساخت فیلم Justice League به علت مرگ دخترش می‌گذرد و از آن موقع تا به حال طرفداران او و این فیلم به صورت دائم با کمپانی برادران وارنر برای منتشر کردن نسخه این کارگردان از فیلم Justice League مبارزه کرده‌اند.

اکنون برنامه‌ریزی شده که نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League در ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. این فیلم چهار ساعته که با درجه سنی بزرگسال تولید شده، تفاوت بسیاری را با فیلم به نمایش درآمده در سینما در سال ۲۰۱۷ خواهد داشت.

از زمان اعلام شدن خبر ساخت نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League، برای بسیاری سؤال پیش آمده که پس از این فیلم، آینده این کارگردان در کمپانی DC به چه شکل رقم خواهد خورد. در ابتدا قرار بوده که فیلم Justice League سومین قسمت از پنچ فیلم برنامه‌ریزی شده این کارگردان باشد و همچنین باورها بر این بوده که فیلم‌های Justice League 2 و Justice League 3 نیز جزئی از آن‌ها می‌باشند.

پیش از این نیز قرار بود که فیلم Justice League 2‌ تنها پس از سپری شدن یک سال از زمان پخش قسمت اول آن، به نمایش گذاشته شود و حتی کمپانی برادران وارنر سال ۲۰۱۹ را برای پخش این فیلم در نظر گرفته بوده ولی با این حال زک اسنایدر هرگز نتوانست که ادامه فیلم Justice League را تولید کند و اکنون به نظر می‌رسد که احتمال ساخت این پروژه در آینده نیز بسیار پایین خواهد بود.

با توجه به این‌که تنها چند هفته با پخش نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League فاصله داریم، بسیاری از کسانی که در جنبش به راه افتاده ساخت این فیلم و کامل کردن آن توسط این کارگردان شرکت کرده‌اند، امیدوار هستند که این فیلم پایانی بر فیلم‌های تولیدی زک اسنایدر در کمپانی DC نباشد. در طی مصاحبه جدید این کارگردان با وب‌سایت Comicbook، اسنایدر نسبت به احتمال ساخت فیلم‌های دیگری برای کمپانی DC امیدوار به نظر نرسیده است. همچنین این کارگردان گفته که او هیچ نشانه‌ای را از طرف کمپانی برادران وارنر نسبت به ساخت فیلم Justice League 2 یا فیلم‌های دیگری از کمپانی DC دریافت نکرده است.

بخشی از صحبت‌های او در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

واقعیت این است که تا جایی که من خبر دارم، هیچ‌گونه میل و رغبتی نسبت به تولید فیلم‌های این چنینی (توسط من) برای کمپانی برادران وارنر وجود ندارد ولی فکر نمی‌کنم که درست کردن آن (قسمت بعدی فیلم Justice League) و به پایان رساندن درست آن‌ها (داستان این فیلم‌ها) هیچ‌وقت اتفاق بیفتد. با این حال از لحاظ خلق کردن فیلم Justice League و جمع کردن این ابرقهرمان‌ها در کنار یکدیگر من تمام تلاش خودم را کرده‌ام تا این ایده به بهترین شکل ممکن اجرا کنم.

منتشر شدن نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League برای این کارگردان موضع بسیار مهمی بوده است. رئیس فیلم‌های تولیدی کمپانی DC، والتر همادا (Walter Hamada) نیز پیش از این فیلم Justice League را پایانی بر فرنچایز خلق شده توسط زک اسنایدر نامیده است. همان‌طور که مشخص می‌باشد به نظر علاقه‌ای نسبت به ساخت ادامه این فیلم‌ توسط زک اسنایدر وجود ندارد.

با این وجود، دنیای گسترده DC شروع به پرداختن به موضوع مولتی‌ورس (جهان‌های چندگانه) کرده و با این کار آن‌ها، احتمال ساخت ادامه فیلم‌های زک اسنایدر به وجود آمده است و اگر واکنش‌ها نسبت به فیلم Zack Snyder’s Justice League مثبت باشد و مخاطبان استقبال زیادی را از آن بکنند، فرصت ساخت فیلم Justice League 2 برای زک اسنایدر فراهم خواهد شد. بدون شک در این مقطع احتمال ساخت ادامه این فیلم بسیار پایین می‌باشد ولی با این حال در گذشته نیز طرفداران به منتشر شدن نسخه زک اسنایدر از فیلم Zack Snyder’s Justice League امید زیادی نداشته‌اند ولی همان‌طور که اکنون شاهد آن هستید این فیلم تولید شده است.

در حال حاضر تمامی توجه‌ها بر روی فیلم Zack Snyder’s Justice League قرار گرفته است و پس از منتشر شدن آن طی چند هفته آینده نیز، به صحبت‌های در این باره توجه بیشتری خواهد شد. حتی زک اسنایدر داستانی را نیز برای فیلم Justice League 2 در نظر گرفته و گزارش‌ها حاکی از آن است که در پایان فیلم Justice League، به داستان قسمت بعدی آن نیز اشاره کوتاهی خواهد شد.

اکنون که هیچ‌گونه برنامه‌ای برای ساخت قسمت دوم فیلم Justice League وجود ندارد، احتمال بسیار بالایی وجود خواهد داشت که زک اسنایدر پایان نفس‌گیر و نیمه‌کاره‌ای را برای این فیلم رقم بزند تا طرفداران را مشتاق به ساخت ادامه‌ای از آن بکند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا داستان فیلم Justice League 2 در غالب پرده‌های سینما و یا به شکل دیگری تعریف خواهد شد یا خیر ولی با این حال مشخصاً زک اسنایدر انتظار ندارد که این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.