صحبت های کارگردان فیلم Avengers: Endgame در مورد سرنوشت کاپیتان آمریکا

14 February 2021 - 22:03

جو روسو (Joe Russo) در مورد سرنوشت کاپیتان آمریکا (Captain America) در فیلم Avengers: Endgame اطلاعات تازه‌ای به طرفداراین این فیلم فاش کرده است. با سینما فارس همراه باشید.

جو روسو دستیار کارگردان فیلم Avengers: Endgame اعلام کرد کاپیتان آمریکا به واقعیت فرعی سفر کرد تا سپر خود را به فالکون (Falcon) بدهد.

جو روسو تایید کرد استیو راجرز (Steve Rogers) بین واقعیت‌ها سفر کرده است تا داستان خود را به پایان برساند. فیلم Avengers: Endgame نه تنها داستان سنگ بی‌نهایت (Infinity Stone)، بلکه داستان چندین شخصیت از جمله مرد آهنی انتقام جویان (رابرت داونی جونیور)، بلک ویدو (اسکارلت جوهانسون) و کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) را به اتمام رسانده است. این فیلم با موفقیت چشمگیر روبرو شد و به پردرآمدترین فیلم تاریخ تبدیل شد.

با وجود چنین موفقیتی، طرفداران فیلم Avengers: Endgame در مورد برخی از نکات ریز این فیلم مانند پایان مبهم استیو راجرز (Steve Rogers) شک و تردید دارند. در این فیلم، استیو داوطلب می‌شود سنگ‌های بی‌نهایت را به مکان‌های مناسب در خط زمانی برساند. در این راه تصمیم می‌گیرد در گذشته باقی بماند و بقیه زندگی خود را با عشق اول خود یعنی پگی کارتر (هیلی اتول (Hayley Atwell))، بگذراند. منطق این اقدام از زمان اکران فیلم، طرفداران Avengers را دچار تردید کرده است. حتی سازندگان فیلم نیز در این مورد اختلاف نظر دارند. کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک فیلی (Stephen McFeely) نویسندگان فیلم معتقدند استیو به گذشته خود بازگشت؛ در حالی که برادران روسو کارگردانان Endgame اظهار داشتند که استیو قبل از اینکه به خط زمانی اصلی برگردد تا سپر خود را در اختیار سام ویلسون (آنتونی مکی) قرار دهد، به یک واقعیت فرعی نزدیک شد تا با پگی بماند.

علی‌رغم سردرگمی‌ها در مورد پایان فیلم، به نظر می‌رسد برادران روسو به گفته‌‎های خود پایبند هستند. جو روسو در مصاحبه‌ با پایگاه خبری Lights Camera Barstool بار دیگر تأکید کرد استیو به یک واقعیت فرعی سفر کرده است. گفته‌های کامل او را در زیر مشاهده می‌کنید:

«بحث واضحی که با آنتونی داشتیم این است که کاپیتان به سیر زمانی اصلی سفر می‌کند. او به واقعیت فرعی می‌رود و بعد مجبور می‌شود به خط زمانی اصلی سفر ‌کند تا سپر را به سم ویلسون بدهد.

طبق استدلال درونی‌مان در اتاق، این تصمیم را اتخاذ کردیم. بر اساس هر آنچه اتفاق افتاد، او در واقعیتی فرعی قرار می‌گیرد و پس از آن مجبور می‌شود به این امر روی بیاورد، بنابراین بین واقعیت‌ها سفر می‌کند و در پایان سپر را تحویل می‌دهد.»

مشخص نیست منظور روسو از «اتاق» چیست زیرا این توضیح هنوز با درک نویسندگان از سرنوشت کاپیتان آمریکا مطابقت ندارد. اگر در پروژه آتی MCU به سوالات آن‌ها پاسخ داده نشود، ناسازگاری‌های موجود در این توضیحات Avengers: Endgame، به ویژه در مورد بازگشت استیو مسن به واقعیت اصلی احتمالا باعث آزرده شدن طرفداران این فیلم خواهد شد. دنیای سینمایی مارول به داشتن داستان‌های دقیق و در هم آمیخته و منطق درونی مشخص معروف است. مبهم بودن خط داستانی شخصیت محبوب در این فیلم بزرگ نه تنها باعث ناامیدی طرفداران می‌شود، بلکه کیفیت استودیو مارول را نیز زیر سوال می‌برد.

همچنان امید است که مشکلات خط زمانی Avengers: Endgame برطرف شود. ایوانز در حال مذاکره برای حضور در یک یا چند پروژه آتی MCU است. بازگشت در نقش استیو راجرز بهترین راه برای حل ابهامات در مورد پایان Endgame است. با این وجود حضور ایوانز برای روشن شدن داستان کاملاً ضروری نیست؛ برخی از خطوط توصیفی در خصوص فالکون و سرباز زمستانی به همان اندازه نیز در حل این مشکل موثر خواهند بود. در هر صورت، امیدواریم مارول در نسخه بعدی فیلم ابهامات Avengers: Endgame را برطرف کند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.