احتمال ساخت یک پیش‌ درآمد از Game of Thrones، بیشتر از نسخه‌ی فرعی آن وجود دارد

17 January 2017 - 10:00

هر آغازی پایانی دارد و این قاعده تا کمتر از دو سال دیگر برای سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» نیز به اجرا درخواهد آمد. تنها دو فصل دیگر تا پایان این سریال مانده است. اما این احتمال وجود دارد، که «بازی تاج‌وتخت» تنها داستانی از دنیای وستروس نباشد که در قاب تلویزیون به نمایش درآمده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

محبوبیت سری «بازی تاج‌وتخت» -که آن را تبدیل به پربیننده‌ترین سریال تمام دوران‌ها کرده است- موجب ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون ساخت نسخه‌ی فرعی و حتی پیش‌درآمد از منبع اقتباسی آن شده است. این سری داستانی از جهانی بزرگتر و غنی تحت عنوان «وستروس» است که توسط جرج آر.آر مارتین (George R.R. Martin) خلق شده است. HBO، شبکه‌ی نمایش‌دهنده‌ی سریال مورد بحث، به‌خوبی از این پتانسیل آگاه است اما تاکنون چیزی را در این رابطه تائید نکرده است.

کیسی بلویز (Casey Bloys)، مدیر برنامه‌ریزی HBO، در جریان مصاحبه‌ی اخیرش به طور مشخص پیرامون احتمال ساخت پیش درآمدی برای سریال «بازی تاج‌وتخت» صحبت کرده است:

“[ساخت] یک پیش‌ درآمد راحت‌تر از (ساخت یک نسخه‌ی فرعی) به‌نظر می‌رسد. (جرج آر.آر مارتین، نویسنده‌ی تاریخ وستروس) این [امکان] را به شما می‌دهد تا به نویسنده بگوئید، اگر تصمیم به انجام کاری (ساخت سری دیگری از دنیای وستروس) داری، پس زیر و بم آن را در بیار. و [در نهایت] ما شاهد نتیجه‌ی آن خواهیم بود. اما احساس نمی‌کنم که فشاری بر روی ما باشد که باید چیزی (داستانی جهت خلق سری دیگر) داشته باشیم.”

بلویز در ادامه پیرامون وضعیت پروژه و چگونگی تحقق آن صحبت کرد و اذعان داشت که در صورتی شاهد ادامه‌ای برای سریال «بازی تاج‌وتخت» خواهیم بود که استانداردهایی در حدواندازه‌ی سریال اصلی داشته باشد.

“این جهان به‌قدری بزرگ است، که عدم کاوش [بیشتر] در آن، احمقانه خواهد بود، اما [کار] بلندپروازانه‌ای هم خواهد بود. ما چند طرح را از آن در نظر می‌گیریم. من قصد ندارم این کار را فقط به این دلیل که باید انجام شود، انجام دهم. این [سری] باید احساس ویژه‌ای داشته باشد. ترجیح می‌دهم که ادامه‌ای [برای این سری] نداشته باشیم و این [پروژه] را ترک کنم اگر، کاری باعجله صورت گیرد.”

آغاز نمایش فصل هفتم سریال «بازی تاج‌وتخت»، برخلاف دیگر فصل‌های آن، از تابستان سال آینده خواهد بود.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.