قرارداد مرد عنکبوتی تام هالند پس از عرضه No Way Home به اتمام می‌رسد

25 February 2021 - 22:11

طبق گفته‌های تام هالند، قرارداد بازی کردن در نقش اسپایدرمن پس از انتشار No Way Home در انتهای ۲۰۲۱ به اتمام خواهد رسید.
فرایند ساخت فیلم بعدی استودیوهای Sony Pictures Entertainment و Marvel درحال انجام است و اگر اوضاع تغییری نکند، این نسخه آخرین باری می‌باشد که هالند لباس نمادین ابرقهرمانی خودش را به تن می‌کند. این نسخه که توسط جان واتز کارگردانی می‌شود سومین دنباله از فیلم‌های مخصوص اسپایدرمن و ششمین حضور به عنوان مردعنکبوتی خواهد بود.
پس از نهایی شدن قرارداد تاریخی Marvel و Sony Pictures در سال ۲۰۱۵، اولین حضور هالند به عنوان این قهرمان در سال آینده بعد و فیلم Captain America: Civil War شکل گرفت. از آن زمان، او هر سال به عنوان قهرمان در فیلم‌های MCU شرکت داشته اشت، از جمله این فیلم‌ها دو فیلم اختصاصی Homecoming و Far From Home و همچنین Infinity War و Endgame. در طول این سال‌ها، پیتر پارکر پستی و بلندی‌هلی بسیاری تجربه کرده است و حتی نابود شدن شخصیتش به دست تانوس (Thanos) را توانستیم ببینیم. اکنون، به نظر سومین فیلم اختصاصی، آخرین حضور او به عنوان این شخصیت خواهد بود.
درحال حاضر هالند آخرین ساخته‌ی جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) به نام Cherry را به اتمام رسانده و طی مصاحبه‌ی جدیدی با Collider، ایشان اعلام کرد No Way Home آخرین فیلم مربوط به مردعنکبوتی است که قرارداد فعلی او آن را شامل می‌شود. با اینحال، وی در دنباله صحبت خود گفته درصورت درخواست استودیو برای بازگشت، واقعاً خوشحال می‌شود که همچنان لباس ابرقهرمانی را به تن کند.

نسخه سوم مردعنکبوتی آخرین فیلم من می‌شود که در قرارداد فعلی من به آن اشاره شده برای همین به آن‌ها گفته‌ام اگر دوباره به من احتیاج داشتند در یک چشم به هم زدن خودم را خواهم رساند. لحظه به لحظه حضور در این دنیای شگفت‌انگیز را دوست داشته‌ام. تمام زندگی من بهتر از قبل شده، خیلی خوش‌شانس هستم که در این موقعیت قرار گرفتم. اگر من را بخواهند، هستم و اگر نیازی به من نباشد به عنوان فردی بسیار خوشحال کنار می‌کشم چرا که ماجراجوی فوق‌العاده‌ی برایم بوده است.

جالب است بدانید قرارداد بین Sony و Marvel Studios در سال ۲۰۱۹ لغو شد و چیزی نمانده بود که هالند از دنیای MCU خارج شود. خوش‌بختانه، رئسای این استودیوها کمی بعد از این اتفاق توانستند اختلافات را کنار بگذارند و بنا بر گزارشات توافقات جدیدی ایجاد شده. در آن زمان، اشاره شد که این بازیگر قرار است در دو فیلم دیگر به عنوان مردعنکبوتی بازی کند… یک فیلم اختصاصی که همان No Way Home از آب در آمد و فیلم دیگر خارج از سری سینمایی‌های مخصوص اسپایدرمن خواهد بود که ماهیت ان هنوز مشخص نیست. با توجه به این موضوع، کنجکاوکننده‌ست که چرا آقای هالند نسخه سوم فیلمش را آخرین باری می‌داند که به عنوان این قهرمان دوشت داشتنی حاضر می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که درمورد آینده‌ی MCU میدانیم چند فیلم وجود دارد که احتمالاً عنکبوتی در آن حضور خواهد داشت، برای مثال Doctor Strange in the Multiverse of Madness که فعلاً درحال تولید می‌باشد و ریبوت Fantastic Four که کارگردانی آن نیز توسط واتز انجام می‌شود.
با اینکه قرار داد آقای هالند با Spider-Man: No Way Home به تمام می‌رسد این موضوع ضمانت نمی‌کند که به پایان داستان پیتر پارکر نزدیک می‌شویم. با توجه به موفقیت چشم‌گیر این قهرمان پس از مشارکت Marvel و Sony احتمال حضور دوباره‌ای او در این نقش بالاست. مشخص نیست که در آینده فیلم جداگانه‌ای با شخصیت او خواهیم داشت یا خیر اما انتخاب او در این سن پائین فرصت بسیار بزرگی به مارول داده تا داستان او را ادامه دهد.
منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.