کوین هارت فیلم کمدی Me Time را برای شبکه نتفلیکس تولید خواهد کرد

27 February 2021 - 19:41
فیلم Me Time

کوین هارت (Kevin Hart) با همکاری جان هامبورگ (John Hamburg) فیلم کمدی با عنوان Me Time را برای شبکه اینترنتی نتفلیکس تولید خواهد کرد. جان هامبورگ در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه یکی از فیلم‌های بسیار موفق کوین هارت با نام Night School را بر عهده داشته است.

او در اوایل دهه ۲۰۰۰ نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم‌هایی از کمپانی Universal Pictures از جمله فیلم Meet the Parents با نقش‌آفرینی بازیگرانی مانند رابرت دنیرو (Robert De Niro) و بن استیلر (Ben Stiller) و همچنین فیلم رمانتیک Along Came Polly را بر عهده داشته است. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فیلم Along Came Polly وظیفه کارگردانی آن را نیز انجام داده است.

فیلم Me Time را کوین هارت به همراه شریکش با نام برایان اسمایلی (Bryan Smiley) از طریق کمپانی خود با نام HartBeat Productions تولید خواهد کرد. لورن هنسی (Lauren Hennessey) و جو گاتا (Joe Gatta) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود.

داستان این فیلم بر روی پدر خانه‌داری (با نقش‌آفرینی کوین هارت) تمرکز دارد که پس از مدت طولانی فرصتی را برای تنها شدن با رفتن همسر و بچه‌هایش به مسافرتی پیدا می‌کند. او در این حین با بهترین دوست قدیمی‌اش ارتباط برقرار می‌کند تا بتواند هفته‌ای فوق‌العاده را سپری کند ولی ماجراهای به وجود آمده در این هفته، تقریباً زندگی‌ خانوادگی‌اش را آستانه نابود شدن قرار می‌دهد.

این پروژه جزء قراردادی می‌باشد که کوین هارت برای تولید حداقل چهار فیلم با کمپانی نتفلیکس امضا کرده است. در این قرارداد، او علاوه بر تولید کردن این فیلم‌ها از طریق کمپانی‌اش، قرار است که در آن‌ها نیز نقش‌آفرینی کند.

روند تولید فیلم Me Time از اواخر امسال آغاز خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد فیلم جان هامبورگ با نام Meet the Parents جزء یکی از فیلم‌های موفق کمدی دهه ۲۰۰۰ بوده است. کمپانی Universal Pictures تا به حال در باکس آفیس جهانی از طریق فیلم‌های تولیدی‌اش موفق به کسب مبلغی‌ بالغ‌بر ۱.۱ بیلیون دلار شده است. فیلم دیگر جان هامبورگ با نام Along Came Polly و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله بن استیلر و جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) نیز، یکی دیگر از فیلم‌های بسیار موفق کمپانی یونیورسال بوده است.

علاوه بر این دو فیلم نام برده شده، جان هامبورگ وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمپانی Paramount Pictures با عنوان I Love You Man و با نقش‌آفرینی پل راد (Paul Rudd) و جیسون سیگل (Jason Segel)، وظیفه کارگردانی فیلم کمپانی ۲۰th Century Fox با نام Why Him و با نقش‌آفرینی زوئی دویچ (Zoey Deutch)، جیمز فرانکو (Zoey Deutch) و برایان کرانستون (Bryan Cranston) و در نهایت وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم کمپانی یونیورسال با نام Night School را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Night School سال ۲۰۱۸ او که با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله کوین هارت و تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) همراه بوده نیز، موفق شده که مبلغی بالغ‌بر ۱۰۰ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی از آن کمپانی یونیورسال کند.

کوین هارت در حال حاضر مشغول آماده شدن برای نقش‌آفرینی در فیلم اقتباسی و بزرگ کمپانی Lionsgate از سری بازی‌‌های ویدیویی Borderlands می‌باشد و اخیراً نیز او کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم اکشن و کمدی کمپانی Sony با نام Man from Toronto به اتمام رسانده است. او در این فیلم در مقابل وودی هرلسون (Woody Harrelson) ایفای نقش کرده است.

منبع:‌ هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.