نتفلیکس حق ساخت فیلم Parallel را به دست آورد

27 February 2021 - 23:21
بن ریپلی

کمپانی (استریمر) نتفلیکس حق ساخت فیلم علمی-تخیلی Parallel را به نویسندگی بن ریپلی (Ben Ripley) کسب کرد.

خانه ساخت سریال Rideback و درام نامزد جایزه اسکار The Two Popes که توسط دن لین (Dan Lin) و جاناتان اریک (Jonathan Eirich) اداره می‌شود، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

ریپلی که نویسندگی فیلم هیجان‌انگیز سفر در زمانی Source Code را با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) بر عهده داشت، با فیلمی که به نوعی داستان دزدی علمی-تخیلی دارد و در جهان‌های موازی اتفاق می‌افتد به ژانر مشابه کار قبلی خود بازمی‌گردد. این فیلم شامل زن و مردی است که به طور ناگهانی طی جرایم سطح بالایی در جهان‌های موازی یکدیگر را می‌بینند، تغییری که رئیس آن‌ها را تهدید می‌کند. آن‌ها مصمم به پیشی گرفتن از سرنوشت خود، با تمام واقعیت‌ها می‌جنگند به امید این که یکی از آن‌ها را پیدا کنند که هم بتوانند زنده بمانند و هم این که با هم باشند.

نیک رینولدز (Nick Reynolds) از سریال Rideback تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارد.

از اعتبارات ریپلی علاوه بر فیلم Source Code می‌توان به فیلم Boychoir که درامی با بازی کیتی بیتس (Kathy Bates) و داستین هافمن (Dustin Hoffman) در سال ۲۰۱۴ می‌باشد و بازسازی فیلم Flatliners در سال ۲۰۱۷ با بازی الیوت پیج (Elliot Page)، دیه‌گو لونا (Diego Luna) و نینا دوبرو (Nina Dobrev) اشاره کرد.

او به تازگی نویسندگی فیلم‌نامه دنباله Air Force One را انجام داد که در حال ساخت به وسیله کمپانی‌های Sony و Beacon Pictures می‌باشد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.