اطلاعات جدیدی از لباس مشکی سوپرمن در Justice League زک اسنایدر منتشر شد

28 February 2021 - 23:13

با حضور زک اسنایدر در رویداد IGN Fan Fest، طرفداران فیلم Zack Snyder’s Justice League به اطلاعات جدیدی در مورد لباس مشکی سوپرمن دست یافتند. در بخشی از این رویداد با عنوان «Justice League: Inside the Snyder Cut with Zack Snyder» زاک اسنایدر بحثی را در مورد فیلم خود باز کرد. یکی از جالب‌ترین موارد جلسه کلیپ جدیدی از سکانس CG با نمایش Mother Boxes بود.

نکته مهم دیگر در بخش Snyder Cut IGN Fan Fest دیدگاه‌های اسنایدر در مورد تصمیم‌گیری برای افزودن لباس مشکی سوپرمن در Justice League زک اسنایدر یا همان Justice League اسنایدر کات بود. طرفداران اسنایدر کات هنگام پخش اولین کلیپ از فیلم Zack Snyder’s Justice League در جولای سال ۲۰۲۰، دریافتند که در این فیلم سوپرمن در لباس مشکی نقش آفرینی خواهد کرد. از آن زمان، تصاویر سوپرمن که لباس و شلوار سیاه و نقره‌ای بر تن داشت در تیزرها و تریلرهای مختلف Justice League اسنایدر کات منتشر شده است.

سوپرمن در لباس مشکی

با توجه به اینکه تصاویر و کلیپ‌هایی از لباس و شلوار مشکی سوپرمن در اینترنت پخش شده است، طبیعی است که این موضوع در  طی رویداد IGN Fan Fest مطرح شود. اسنایدر ابتدا درمورد چگونگی افزودن لباس مشکی سوپرمن در Zack Snyder’s Justice League بحث کرد. او به IGN گفت:

من به شدت مدافع لباس مشکی بودم و برادران وارنر خیلی زیاد مشتاق نبودند. من گفتم، خوب، اجازه دهید حداقل امتحان کنیم ببینم سوپرمن در لباس مشکی چه شکلی می‌شود. ما روشی را ابداع کردیم که در آن توانستیم به راحتی لباس و شلوار (با استفاده از لباس و شلوار موجود) را به لباس و شلوار مشکی و نقره‌ای تبدیل کنیم. ما دقیقاً می‌دانستیم چطور این کار را بکنیم و همانطور که گفتم همیشه هدف من این بود که او را در لباس مشکی ببینم. واقعا شگفت زده شدیم. فقط می‌خواستیم امتحان کنیم ببینم چطور می‌شود. او در این لباس فوق العاده به نظر رسید و همه ما در شرکت از لباس مشکی سوپرمن راضی بودیم. الانم خوشحالیم سوپرمن در این لباس است.

آنچه اسنایدر در مورد آن بحث نکرد این است که چگونه تغییر رنگ لباس و شلوار در نسخه اسنایدر کات سوپرمن به نمایش در می‌آید.

در صورتی که سوپرمن در نسخه اسنایدر کات با لباس قبلی قرمز و آبی به نمایش در بیاید، این امر ممکن است مورد رضایت برخی‌ از طرفداران نشود. با این حال امیدواریم به زودی در مورد چگونگی به نمایش درآمدن لباس مشکی در نسخه Justice League اسنایدر کات شفاف سازی شود.

فیلم  Justice League زک اسنایدر قرار است ابتدا در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در سرویس HBO Max پخش شود.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.