جزئیات جدیدی از فیلم The Adam Project اعلام شد

1 March 2021 - 13:45

اگر مجبور باشیم که یک فیلم محصول نتفلیکس را انتخاب کرده و منتظر نمایشش باشیم، آن فیلم بی‌شک The Adam Project است. در این فیلم به کارگردانی شاون لوی (Shawn Levy)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش مردی ظاهر می‌شود که باید به گذشته‌ سفر کرده و به‌همراه خودِ نوجوانش به جستجوی پدر خود با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo) که اطلاعات لازم برای نجات جهان از نابودی را با خود دارد، بگردند. علاوه‌بر رینولدز، جنیفر گارنر (Jennifer Garner)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، کاترین کینر (Catherine Keener) و بازیگر تازه‌کار، واکر اسکوبل (Walker Scobell)، در نقش نوجوانی رینولدز، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مطمئنا ایده‌ی سفر در زمانِ رایان رینولدز، ایده‌ی وسوسه‌برانگیز برای ساخت یک فیلم است. این ایده توسط جاناتان تروپر (Jonathan Tropper)، نویسنده‌ی فیلم‌نامه، نگارش شده است و برای دیدن نتیجه‌ی کار باید منتظر انتشار فیلم روی نتفلیکس باشیم. به‌تازگی کریستینا ردیش (Christina Radish) از سایت Collider، این شانس را داشته که با این نویسنده به گفتگو بنشیند و درباره‌ی The Adam Project، پخش سریال Banshee محصول شبکه‌ی Cinemax، که او نویسنده‌اش بود، از شبکه‌ی HBO Max و سوالی اساسی و چالش برانگیز با این مضمون که آیا ایده‌ی سفر در زمان موجود در The Adam Project، حاصل همکاری و هم‌فکری‌های پیشینش با جنیفر فلاکت (Jennifer Flackett)، مارک لوین (Mark Levin) و تی. اس. نولین (T.S. Nowlin) بوده است، با او صحبت کند.

تروپر گفت:

برای من موضوع سفر در زمان فقط یک وسیله بود. این فیلم یک فیلم سفر در زمان به‌مفهوم کلاسیک نیست؛ این فیلمی در مورد مردم و جامعه است. من بیش‌تر روی موضوع پسری که پدرش را از دست داده و قصد یک ماجراجویی بسیار جالب برای یافتن او را دارد، متمرکز شدم. من نمی‌خواستم فیلمی مانند فیلم‌های کریستوفر نولان (Christopher Nolan) درباره‌ی سفر در زمان بسازم. من بیش‌تر دنبال داستانی بودم که قادر است کودک درون همه‌ی ما را دوباره فعال کند.

تروپر تجربیات بسیار موقفی در فیلم‌نامه‌نویسی دارد. علاوه بر نویسندگی در سریال Banshee، او چند قسمت از سریال‌های Warrior و Vinyl و هم‌چنین نویسندگی فیلم درام_کمدی This Is Where I Leave You به‌کارگردانی لوی را براساس کتابی نوشته‌ی خودش و با همین نام را برعهده داشت.

سوال بعدی این بود که تروپر دقیقا چطوری با The Adam Project درگیر شد؟ او در پاسخ گفت:

من بسیار علاقه‌مند به ژانر اکشن هستم. من به‌عنوان یک طرفدار واقعی جریان اصلی هالیوود بزرگ شدم و شدیدا طرفدار استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg ) بودم. برخی از فیلم‌های ماجراجویانه و اکشن در آن زمان باعث شروع عشق‌ورزی من به این ژانر شد؛ منظورم فیلم‌هایی مثل Raiders of the Lost Ark و E.T و Star Wars و فیلم‌هایی از این قبیل است. بعدها  من تبدیل به رمان‌نویسی شدم که داستان‌های اکشن روایت می‌کرد؛ نه اکشن‌هایی مصنوعی بلکه اکشن‌هایی درباره‌ی انسان‌های واقعی.

او ادامه داد:

نوشتن در تلویزیون برای من یک نقطه‌عطف بود؛ اولین کار من Banshee بود. پس از ورود به سینما سعی کردم فیلم‌نامه‌هایی را براساس برخی از کتاب‌هایم که دارای فضاهای خانوادگی و درام و کمدی می‌شدند را بنویسم. اما می‌دانید، قلب من نزد فیلم‌های اکشن بود. پس این‌طور شد که دوباره سمت عشق قدیمیم، اکشن، برگشتم و البته که قلبم همیشه برای آن ماجراجویی‌های درام و خانوادگی می‌تپد. من ۸ سال روی The Adam Project کار کردم. من ۸ سال پیش نوشتن آن را شروع کردم و تلاش بسیاری برای زنده نگه‌داشتنش در استودیو و یافتن یک جایگاه مناسب برای آن و راهی برای ساختنش کردم. اما با وجود کار زیاد روی این پروژه، من هم‌چنان جایگاه واقعی خود را در تلویزیون می‌بینم.

ما هم‌چنین درباره‌ی تجربه‌ی کار کردن با رایان رینولدز کنجکاو بودیم. رینولدز علاوه‌بر بازی در نقش اول این فیلم، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز هست؛ بنابراین او تجربه‌ی همکاریِ نزدیکی را با تروپر داشته است.

تروپر در این گفتگو درباره‌ی تعامل جالب خود با رینولدز در ساخت این فیلم صحبت کرد:

اول از همه باید بگویم که او تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز است. او و شاون لوی، کارگردان فیلم، وقت زیادی را صرف بررسی فیلم‌نامه کردند و رایان نظریات بسیار مفیدی ذرباره‌ی فیلم‌نامه داشت. او بسیار تیزبین است و نوعی شوخ‌طبعی بسیار منحصر به‌فردی دارد. علاوه‌بر این‌ها او شخصیتی بسیار خاص دارد. از همان زمانی که او وارد این پروژه شد،  باهم زمان بسیار زیادی را روی این فیلم‌نامه کار کردیم.

صحبت با تروپر ما را برای تماشای The Adam Project بسیار مشتاق‌تر کرد و ما کاملا آماده‌ی تماشای فیلم‌نامه‌ی او بر روی پرده‌ی بزرگ سینما هستیم.

لازم به‌ذکر است که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم تعیین نشده است.

منبع: Collider 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.