تیزر و تصاویر سریال Jupiter’s Legacy منتشر شد

2 March 2021 - 12:48
سریال Jupiter's Legacy

کمپانی Netflix علاوه بر به اشتراک گذاشتن تصاویر جدیدی از سریال کمیک بوکی آینده خود با عنوان Jupiter’s Legacy، تیزر کوتاهی را برای معرفی این سریال نیز منتشر کرده است. این سریال براساس سری کمیک بوک‌های خلق شده توسط مارک میلار (Mark Millar) و فرانک کوایتلی (Frank Quitely) با همین نام برای تلویزیون ساخته شده است.

تیزر کوتاه منتشر شده کمپانی نتفلیکس از سریال Jupiter’s Legacy، ما را با بازیگران و ابرقهرمان‌های این سریال به همراه یکی از شخصیت‌های منفی آن آشنا می‌کند. این تیزر کوتاه و تصاویر جدیدی که از بازیگران این سریال منتشر شده، تنها یکی هفته پس از معرفی تاریخ پخش این پروژه، توسط کمپانی نتفلیکس به اشتراک گذاشته شده است.

مراسم معرفی سریال Jupiter’s Legacy نیز، شامل تیزر کوتاهی با صداپیشگی شخصیت اصلی آن با نقش‌آفرینی جاش دوهامل (Josh Duhamel) که قرار است در نقش کاراکتر شلدون سامپسو ملقب به اتوپیا در این سریال حاضر شود، بوده است. در این تیزر کوتاه می‌توان صدای این کاراکتر در حالی که او با بچه‌هایش در رابطه با آینده ابرقهرمانی‌شان صحبت می‌کند را شنید.

تیزر کوتاه به اشتراک گذاشته شده توسط کمپانی نتفلیکس که در روز دوشنبه منتشر شده است، به طرفداران این سریال نحوه به تصویر کشیده شدن کاراکترهای حاضر در سری کمیک‌ بوک‌های Jupiter’s Legacy در این سریال را نشان می‌دهد. تمامی کاراکترهای حاضر در سری کمیک‌ بوک‌های Jupiter’s Legacy از جمله شلدون سامپسون، گریس سامسون، والتر سامسون و فرزندان شلدون و گریس با نام‌های براندون و کلوئی نیز، در این سریال حضور خواهند داشت.

نقش کاراکتر گریس سامسون ملقب به بانوی آزادی (Lady Liberty) را لسلی بیب (Leslie Bibb) و نقش کاراکتر والتر سامسون ملقب به برین‌ویو (Brainwave) را بن دنیلز (Ben Daniels) نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین نقش بچه‌های شلدون و گریس با نام‌های براندون و کلوئی را نیز به ترتیب اندرو هورتون (Andrew Horton) و النا کومپوریس (Elena Kampouris) در این سریال ایفا کرده‌اند. علاوه بر معرفی این کاراکترها در تیزر کوتاه جدید منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس، تصاویر بسیار تماشایی از نحوه تبدیل شدن کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط تایلر مین (Tyler Mane) به شخصیت منفی اصلی این سریال نیز منتشر شده است. این شخصیت با لقب ستاره سیاه (Blackstar) در این سریال حضور خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از این سریال را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Jupiter's Legacy

سریال Jupiter's Legacy

سریال Jupiter's Legacy

سریال Jupiter's Legacy

سریال Jupiter's Legacy

علاوه بر تیزر کوتاه معرفی این سریال، تصاویر جدیدی نیز از بازیگران حاضر در آن توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شده که به ما وعده به نمایش گذاشتن سریالی را در فصل بهار سال می‌دهد که تماشای آن واجب خواهد بود. کمپانی نتفلیکس به شدت مشغول پیدا کردن کمیک بوک‌های علمی-تخیلی و فانتزی مناسب و جذاب و همچنین کتاب‌هایی جهت اقتباس و تولید پروژه‌ای از آن‌ها در این شبکه بوده است.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به سریال‌های بسیار موفق این کمپانی از جمله سریال‌های The Umbrella Academy و The Witcher و همچنین سریال آینده آن‌ها با عنوان Shadow and Bone اشاره کرد. سریال فانتزی Shadow and Bone برای پخش در تاریخ ۲۳ آوریل امسال (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در این شبکه برنامه‌ریزی شده است. سریال Jupiter’s Legacy نمونه دیگری از این‌گونه پروژه‌ها می‌باشد که کمپانی نتفلیکس با اقتباس از سری کمیک بوک‌هایی با همین نام، اقدام به تولید سریالی براساس آن کرده و با توجه به تصاویر و تیزر کوتاه منتشر شده از این سریال به نظر می‌رسد که این پروژه، سریال موفق دیگری برای این کمپانی خواهد بود.

سریال Jupiter’s Legacy قرار است که در تاریخ ۷ ماه می (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

خلاصه رسمی داستان این سریال را نیز می‌توان در ادامه خواند:

پس از در امان نگه داشتن انسان‌ها به مدت یک قرن، اکنون اولین نسل از ابرقهرمان‌ها باید با آموزش بچه‌هایشان، آن‌ها را برای ادامه میراث خود آماده کنند ولی در این حین به تدریج کشمکش‌ها بین آن‌ها افزایش پیدا می‌کند چرا که آن‌ها برای اثبات ارزش‌های خود و همچنین ادامه دادن نام خانوادگی‌، شهرت‌ و استاندارهای وضع شدن توسط والدینشان در حال دست و پا زدن می‌باشند. سریال Jupiter’s Legacy سریال عظیم ابرقهرمانی است که داستان آن چندین دهه را پوشش خواهد داد و به موضوعات پیچیده‌ای مانند خانواده، قدرت و وفاداری نیز می‌پردازد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مارک میلار، فرانک کوایتلی، لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura)، دن مک‌درموت (Dan McDermott)، استیون اس‌. دی‌نایت (Steven S. DeKnight)، جیمز میدلتون (James Middleton)، سانگ کیو کیم (Sang Kyu Kim) و بازیگران حاضر در آن نیز شامل جاش دوهامل، لسلی بیب، بن دنیلز، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مایک وید (Mike Wade) و مت لنتر (Matt Lanter) می‌باشد.

تیزر کوتاه معرفی این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.