نخستین تریلر فیلم ابرقهرمانی Thunder Force منتشر شد

4 March 2021 - 00:26

کمپانی نتفلیکس تریلر فیلم Thunder Force، که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های امسال است، را منتشر کرد. این تریلر نخستین‌بار در حین مصاحبه‌ی بازیگران اصلی این فیلم، اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، در کانال یوتیوبیِ The Ellen Show’s EllenTube channel به‌نمایش درآمد. اولین چیزی که در این تریلر نظر ما را به خود جلب می‌کند، شیمیِ بسیار عالی و خنده‌دار این دو بازیگر در زمان انجام کارهای ابرقهرمانی است.

با دیدن این تریلر، دیگر شکی باقی نمی‌ماند که با یک فیلم ابرقهرمانی بسیار متفاوت و نامتعارف طرف هستیم. از شروع تریلر با ترانه‌ی “Kiss From a Rose” که ما را یاد فیلم Batman Forever می‌اندازد، تا شنیدن ترانه‌ی Thunderstruck از گروه موسیقی AC/DC که ما را بلافاصله به فیلم Iron Man 2 پرتاب می‌کند، همه، نشان‌گر یک فیلم ابرقهرمانی منحصر به‌فرد هستند. این فیلم هم‌چنین یکی از چیزهایی که همیشه می‌خواستیم ببینیم را به ما نشان خواهد داد: رویاروییِ مستقیم زنانی عادی با دنیای ابرقهرمانی. واضح است که لیدیا (Lydia) و امیلی (Emily) قرار است با وقایع شگفت‌انگیز زیادی روبرو شوند؛ از نابودی ناگهانی قدرتشان گرفته، تا نامرئی شدن و البته، شروری به‌نام پادشاه (The King) که شهر را تهدید می‌کند.

در این فیلم که توسط بن فالکون (Ben Falcone) نویسندگی و کارگردانی شده است، علاوه‌بر مک‌کارتی و اسپنسر در نقش‌های اصلی، جیسون بیتمن (Jason Bateman)، بابی کاناوال (Bobby Cannavale)، پوم کلمنتیف (Pom Klementieff)، ملیسا لئو (Melissa Leo)، تایرل جکسون ویلیامز (Tyrel Jackson Williams) و خودِ فالکون (کارگردان)، در نقشی نامشخص، نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده‌ی همکاران قدیمی، فالکون و مک‌کارتی است که در چندین پروژه دیگر از جمله Tammy و Superintelligence نیز با هم همکاری داشته‌اند. به‌علاوه‌ی این دو نفر، مارک پلات (Marc Platt) نیز تهیه‌کننده‌ی دیگر این فیلم است.

در خلاصه‌ی رسمی این فیلم آمده است:

در دنیایی که توسط اَبرشروران اِشغال شده است، یک زنِ دانشمند پروسه‌ای را برای انتقال قدرت ابرقهرمانی به افراد عادی کشف کرده است. هنگامی‌که این دانشمند به‌نام امیلی استنتون (Emily Stanton) بهترین دوست خود را نیز به این قدرت ابرقهرمانی آغشته می‌کند، حالا این دو باید به یک تیم ابرقهرمانی تبدیل شوند و از این‌جا به بعد، این گروه Thunder Force است که باید با شروران مقابله کرده و شیکاگو را از چنگال پادشاه نجات دهد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.