رگه-جین پیج به فیلم جدید برادران روسو پیوست

4 March 2021 - 15:14

رگه-جین پیج (Regé-Jean Page)، ستاره‌ی سریال Bridgerton، به رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کریس اوانز (Chris Evans) در فیلم هیجان‌انگیز جدید برادران روسو (Russo brothers) به‌نام The Gray Man پیوست. این فیلم احتمالا سال آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد.

به گزارش Deadline، علاوه بر بازیگران ذکر شده، بازیگرانی همچون بیلی باب تورنتون (Billy Bob Thornton)، آلفری وودار (Alfre Woodard)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، واگنر مورا (Wagner Moura)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جولیا باترز (Julia Butters) و بازیگر پیشکسوت هندی، دانوش (Dhanush)، نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

گاسلینگ در این فیلم در نقش قاتلی حاضر خواهد شد که توسط همکار سابق خود در سازمان CIA، با بازی اوانز، دزدیده می‌شود.

جزئیات بیش‌تری از داستان این فیلم مشخص نشده است؛ اما پیج به‌نظر قابلیت بالایی برای بازی در نقش یک جاسوس را دارد (آیا ممکن است به‌عنوان جیمز باند بعدی انتخاب بشود؟!). ما علاقه‌مندیم که در این فیلم، او را در نقشی خشن و عمیق ببینیم.

اعلام شده است که صحنه‌های اکشن این فیلم، از لحاظ مقیاس و بزرگی، بزرگ‌ترین و مفصل‌ترین صحنه‌های اکشنی است که نتفلیکس تاکنون ساخته است و احتمالا فیلم را به گران‌ترین فیلم نتفلیکس بدل می‌سازد؛ البته ما هم‌چنان به The Irishman ایمان داریم.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط نویسندگان فیلم‌های اخیر مارول، یعنی کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک‌فیلی (Stephen McFeely) بر اساس بر اساس کتابی منتشر شده در سال ۲۰۰۹ نوشته‌ی مارک گرینی (Mark Greaney) به نگارش در خواهد آمد. جو روسو (Joe Russo) و آنتونی روسو (Anthony Russo)، به‌همراه مارک لاروکا (Mike Larocca) از کمپانی AGBO و جو روس (Joe Roth) و جف کریشنبام (Jeff Kirschenbaum) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت. سازندگان امیدوارند تا تولید فیلم را پس از چندبار تعویق به‌دلیل همه‌گیری کووید_۱۹، به‌زودی در لس‌آنجلس آغاز کنند.

آخرین فیلم برادران روسو، Cherry، هفته آینده در سرویس استریمینگ اپل به نمایش درخواهد آمد. این دو برادر به لطف فیلم Extraction با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و فیلم مهیج خارجی Mosul، سابقه حضور و همکاری با نتفلیکس را داشته‌اند. با توجه به مقیاس عظیم این فیلم و ستاره‌های قدرتمندی که در اختیار دارد، به‌نظر می‌رسد که باید منتظر یک رکوردشکنی در زمینه‌ی تعداد تماشاگران این فیلم در هنگام پخشش از نتفلیکس باشیم.

پیج، هم‌اکنون و پس از موفقیت خیره‌کننده‌ی سریال Bridgerton با داشتن حدود ۸۲ میلیون تماشا در طی  ۲۸ روز، به شخصیتی شناخته‌شده تبدیل شده است. از آن زمان او مهمان برنامه‌ی Saturday Night Live شد و هم‌چنین در فیلم بدون عنوان کمپانی پارامونت که اقتباسی از بازی Dungeons & Dragons است، در کنار کریس پاین (Chris Pine) به نقش‌آفرینی پرداخته است. او به‌زودی قرار است تا در کنار کوین هارت در فیلم درام_کمدی Fatherhood، محصول کمپانی سونی، نیز ایفای نقش کند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.