جومانجی ۴ در مرحله پیش تولید قرار دارد

4 March 2021 - 17:47

جومانجی ۴ ساخته خواهد شد. سومین قسمت این مجموعه با بازی دوئین جانسون و چهارمین قسمت در مجموع آن، در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد. این خبری است که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است.

یکی از مدیران اجرایی سون باکس پروداکشنز در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که عوامل سازنده فیلم و بازیگران آن، مشتاق ساخت قسمت جدیدی برای این مجموعه هستند:

صحبت‌هایی با همدیگر داشته‌ایم. عوامل سازنده و بازیگران فیلم، تبدیل به یک خانواده شده‌اند و با یکدیگر در ارتباط هستیم. ایده‌های بزرگی برای ساخت قسمت جدید فیلم داریم و درباره آن با یکدیگر زیاد صحبت کردیم. فعلا جزئیات دیگری نمی‌توانم به شما اعلام کنم.

این فیلم، داستان یک بازی ویدیویی به نام جومانجی (Jumanji) را روایت می‌کند که وقتی کسی شروع به انجام آن می‌کند، اتفاقات بازی برای وی، تبدیل به واقعیت می‌شوند.

نسخه نخست این فیلم با بازی رابین ویلیامز (Robin Williams) فقید و کیرستن دانست (Kirsten Dunst) در سال ۱۹۹۵ میلادی ساخته شد و به فروش ۲۶۲ میلیون دلاری در گیشه دست پیدا کرد.

جومانجی محصول سال ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامز.

وقتی خبر ساخت بازسازی از این فیلم با بازی بازیگرانی چون دوئین جانسون (Dwayne Johnson)، کوین هارت (Kevin Hart)، کارن گیلان (Karen Gillan) و جک بلک (Jack Black) اعلام شد، هواداران نسخه اصلی فیلم، چندان به این خبر واکنش مثبتی نشان نداند.

اما وقتی نسخه جدید فیلم با نام جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد، توانست به فروش ۹۶۲ میلیون دلاری دست پیدا کند تا مشخص شود که هواداران از این فیلم رضایت کامل داشته‌اند.

به علت موفقیت این نسخه و در سال ۲۰۱۹، نسخه سوم فیلم (در مجموع) با همان تیم بازیگری و با نام جومانجی: مرحله بعدی (Jumanji: The Next Level) ساخته شد که این فیلم نیز به فروش ۸۰۲ میلیون دلاری رسید.

به همین دلیل ساخته شدن نسخه‌ای دیگر از این فیلم، خبر عجیبی نیست گرچه باید دید که آیا در این نسخه بازهم شاهد حضور جک بلک خواهیم بود یا خیر چرا که وی گفته است به فکر بازنشستگی زودهنگام است.

لازم به ذکر است که سون باکس پروداکشنز یک شرکت فیلمسازی است که توسط دوئین جانسون و همسرش و در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.