نتفلیکس سریال طلسم را براساس رمانی از استیون کینگ خواهد ساخت

6 March 2021 - 13:00

استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۲ حق انتشار سینمایی رمان طلسم، نوشته استیون کینگ را خرید و اکنون با کمک شبکه نتفلیکس، یک سریال تلویزیونی را براساس آن خواهد ساخت.

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) در سال ۱۹۸۲ حق انتشار سینمایی رمان طلسم (Talisman)، نوشته استیون کینگ (Stephen King) را خرید و اکنون و بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال، وی قصد دارد با کمک شبکه استریم نتفلیکس، یک سریال تلویزیونی را براساس آن بسازد.

اسپیلبرگ؛ کارگردان و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی، آنقدر تحت تاثیر رمان طلسم قرار گرفته بود که دو سال پیش از آنکه این کتاب منتشر شود، حق ساخت نسخه نمایشی آن را از استیون کینگ، خرید.

در طی چند دهه اخیر، اسپیلبرگ بارها تلاش کرده بود تا یک فیلم سینمایی را براساس این کتاب بسازد. آخرین تلاش وی، مربوط به سال ۲۰۱۹ می‌شد که قرار بود مایک بارکر (Mike Barker)، کارگردان چند قسمت از سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) این فیلم سینمایی را بسازد.

اما اکنون هالیوودریپورتر خبر می‌دهد که اسپیلبرگ دیگر علاقه‌ای به ساخت یک فیلم براساس این رمان را ندارد چرا که قصد دارد آن را تبدیل به یک سریال تلویزیونی کند و یک تیم سازنده موفق را نیز برای ساخت آن انتخاب کرده است.

سریال فوق‌العاده موفق چیزهای عجیب (Stranger Things)، الهامات زیادی را از کتاب‌های نوشته شده توسط کینگ در خود دارد و به همین دلیل اسپیلبرگ، سازندگان آن سریال را برای ساخت این فیلم انتخاب کرده است.

برادران دافر (The Duffer brothers) که بارها از الهام گرفتن از رمان‌های کینگ و البته شخص اسپیلبرگ سخن گفته بودند، قرار است نویسنده این سریال جدید باشند. این دو به علاوه در نقش شورانرهای این سریال نیز ایفای نقش خواهند کرد.

طلسم یکی از رمان‌های محبوب استیون کینگ محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. این رمان داستان پسری ۱۲ ساله را روایت می‌کند که برای نجات جان مادر خود، مجبور می‌شود وارد یک جهان موازی شود تا یک طلسم را پیدا کند. طلسمی که وی بعدا متوجه می‌شود نه تنها می‌تواند جان مادرش را نجات دهد که می‌تواند باعث نجات دنیا شود.

کینگ این رمان را با کمک پیتر استراب (Peter Straub) نوشته بود. موفقیت این رمان باعث شد تا این دو در سال ۲۰۰۱ رمان خانه سیاه (Black House) را منتشر کنند که ادامه رمان طلسم بود.

منبع: هالیوودریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.