تیزر جدیدی از سریال Falcon & the Winter Soldier منتشر شد

8 March 2021 - 10:01
سریال Falcon & the Winter Soldier

به تازگی تیزر هیجان‌انگیز و جدیدی از سریال جدید مارول به نام Falcon & the Winter Soldier به عنوان Coworkers «همکاران» منتشر شده است.

در صورتی که هنوز درباره این موضوع که قسمتی دیگر از سریال WandaVision منتشر نمی‌شود ناراحت هستید، هول برندارید؛ سریال The Falcon & the Winter Soldier تیزر جدیدی منتشر کرد تا به شما یادآوری کند که این سریال به زودی برای ارضای تمایلات هواداران MCU «دنیای سینمایی مارول» منتشر خواهد شد. این سریال که قرار است در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود، اخیرا سروصدای هیجان‌انگیزی ایجاد کرده است که کنجکاوی ما را درباره این که ماجراجویی جدید مارول قرار است چگونه باشد برمی‌انگیزد. اگرچه هنوز دو هفته دیگر تا انتشار این سریال فرصت باقی مانده است، این شانس را داریم که به خاطر پایان سریال WandaVision که ما را به بافت خود گره داده بود، خود را ریکاوری کنیم.

این تریلر تبلیغاتی از سریال با عنوان Coworkers «همکاران» به ما می‌گوید که به نظر نمی‌رسد که باکی بارنز با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) و سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) از همکاری با یکدیگر خیلی هیجان داشته باشند. ولی همان‌طور که تیزر پیش می‌رود شاید داشتن این شانس همکاری تک به تک آن‌ها مجبور به درک اشتراکات همدیگر مانند ارتباطشان با استیور راجرز با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) کند. با این حال، مانند سریال WandaVision امید بر این است که این سریال زمان بیشتری را برای شکل‌دهی این کاراکتر‌ها صرف کند و به طرفداران نگاهی عمیق به این انتقام‌جویان ارائه دهد. امیدوارم که برنامه سریال برای به تصویر کشیدن بادی-کمدی (نوعی از کمدی که درباره دوستی و ارتباط دو فرد می‌باشد) و هیجان‌انگیز کردن سریال با بافت اکشن آن به هدفش کمک کند.

اگر به یک خلاصه جامع نیاز دارید: به نظر می‌رسد وقایع سریال Falcon & the Winter Soldier مثل سریال WandaVision کمی بعد از واقعه Avengers: Endgame اتفاق می‌افتد که پیرامون تیم شدن باکی و سم علی‌رغم میلشان برای انجام ماموریتی جدید است. براساس نگاهی اجمالی که به تریلر‌های پیشتر منتشرشده انداختیم: ظاهرا آن‌ها در جهانی که دیگر راجرز در آن حضور ندارد (حداقل نه استیو راجرز در قالب کاپیتان آمریکا) زندگی می‌کنند. استیو تصمیم گرفت به طور رسمی بازنشسته شود و برای باقی عمرش با شادی در کنار معشوقه خود یعنی پگی کارتر با بازی هایلی اتول (Hayley Atwell) زندگی کند.

همان‌طور که چند کلیپ و تیزر نشان داده‌اند، حالا سم کسی است که سپر کاپیتان را حمل می‌کند و علاقمندان به کمیک به یاد دارند که او لباس کاپیتان را نیز به تن کرده بود. بنابراین، جالب است که این نمایش همچنان تحت عنوان Falcon & the Winter Soldier معرفی می‌شود. شاید شاهد این باشیم که سم با نتیجه‌گیری از قسمت‌های شش ساعته این سریال به صورت رسمی نام ابرقهرمانی خود را تغییر می‌دهد.

سریال The Falcon & the Winter Soldier قرار است ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) در استریمر دیزنی‌پلاس شروع به پخش کند.

در قسمت زیر می‌توانید تیزر جدید سریال The Falcon & the Winter Soldier را با عنوان Coworkers مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.