فیلمبرداری Black Panther آغاز شده است

22 January 2017 - 20:00

استدیوی مارول با ساخت Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» وارد فاز سوم خود شده است و نتیجه‌ی آن حیرت بینندگان پس از تماشای نبرد فرودگاه بود و انتظاری که سینمادوستان قرار است برای فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» است که تام هالند (Tom Holland) قرار است در آن بازی کند است. یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» معرفی شد، تی‌چالا (T’Challa) یا همان پلنگ سیاه (Black Panther) با بازی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) است. چادویک بوزمن اولین بازیگر آفریقایی است که در دنیای سینمایی مارول فیلمی مخصوص به خودش را خواهد داشت و نقش اول آن را بازی می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردانی فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» بر عهده‌ی رایان کوگلر (Ryan Coogler) است و بیشتر نقش‌های مهم فیلم هم پر شده‌اند. به لطف تصاویری که جدیداً منتشر شده‌اند اکنون می‌دانیم که پروژه در حال پیشرفت و فیلمبرداری است. سایت Just Jared تصاویری از بوزمن، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) در نقش ناکیا (Nakia)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، اوکویه (Okoye) و مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش اورت کی. راس (Everett K. Ross) منتشر کرده است. اورت کی. راس معاون فرمانده نیروی‌های JCTC یا همان مرکز مشترک ضد تروریستی است.

martin-freeman-chadwick-boseman-black-panther-set-07 martin-freeman-chadwick-boseman-black-panther-set-05 (1) martin-freeman-chadwick-boseman-black-panther-set-04 martin-freeman-chadwick-boseman-black-panther-set-03

با شروع فیلمبرداری دیگران بازیگران فیلم نیز به زودی به آتالانتا خواهند رفت تا به قرار داد خود عمل کنند. چند تن از این بازیگران عبارت‌اند از: مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) در نقش اریک کیلمونگر (Erik Killmonger)، فارست ویتاکر در نقش (Forest Whitaker) زوری (Zuri)، آنجلا باست (Angela Bassett) در نقش راموندا (Ramonda) هستند. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده است، ولی می‌دانیم که شامل چندین شخصیت‌ منفی و موضوعات مربوط به دولت است.

احتمال این که در آینده‌ی نزدیک هم تصاویری از فیلمبرداری Black Panther «پلنگ سیاه» منتشر شود وجود دارد، در این صورت ما در سینماگیمفا شما را مطلع خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.