تریلر یادبود Chadwick Boseman: Portrait of an Artist منتشر شد

18 April 2021 - 22:23
یادبود Chadwick Boseman: Portrait of an Artist

کمپانی نتفلیکس برای احترام به بازیگر فقید یعنی چادویک بوزمن به تازگی تریلری از پروژه ویژه و احساسی Chadwick Boseman: Portrait of an Artist منتشر کرده است.

یادبود Chadwick Boseman: Portrait of an Artist نگاهی صمیمانه به هنرپیشگی برجسته و روند بازیگری بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) انداخته است. دو بازیگر دارای جایزه اسکار یعنی وایولا دیویس (Viola Davis) و دنزل واشنگتن (Denzel Washington) به فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad)، برانفورد مارسالیس (Branford Marsalis) (آهنگ‌ساز) و عوامل دیگر این یادبود پیوستند تا ما را به پشت صحنه ببرند و تلاش کنند که تعهد فوق‌العاده بوزمن به کارش را بررسی کنند.

ما از کارگردانان آثاری که بوزمن در آن بازی کرده است از جمله اسپایک لی (Spike Lee)، جورج سی ولف (George C. Wolfe)، برایان هلگلند (Brian Helgeland)، رجینالد هادلین (Reginald Hudlin) و تیت تیلور (Tate Taylor)، برایان کرک (Brian Kirk) و بالاخره رایان کوگلر (Ryan Coogler) از بوزمن خواهیم شنید.

ما همچنین از هم‌بازی بوزمن در فیلم Black Panther یعنی دانای گوریرا (Danai Gurira) و عوامل دیگر این فیلم مانند آندیل نبیولین (Andile Nebulane) و آکومون جونز (Aakomon Jones) نیز درباره او می‌شنویم.

از دیگر عواملی که در این یادبود صحبت خواهند کرد می‌توان به هم‌بازی‌های بوزمن در فیلم Ma Rainey یعنی گلین ترمن (Glynn Turman) و تیلور پیج (Taylour Paige) و وودی کینگ جونیور (Woodie King Jr.) اشاره کرد.

این یادبود که ادای احترامی به این بازیگر فقید می‌باشد ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) در استریمر نتفلیکس منتشر شد و نسخه ویژه آن برای مدت محدود ۳۰ روز در این استریمر قابل دسترس می‌باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.