بررسی سریال Emily In Paris: فرانسه دوستی

13 March 2021 - 20:00
سریال Emily in Paris

در سریال Emily In Paris «امیلی در پاریس» لیلی کالینز نقش امیلی را بازی می‌کند، یک جوان شیکاگویی موفق در عرصه‌ی بازاریابی که وقتی شرکتش یک شرکت کوچک فرانسوی را خریداری می‌کند به پاریس فرستاده می‌شود. قرار بود رئیسش (کیت والش) به آن‌جا برود، اما باردار شد و در دنیای این سریال، زنان حتی در سه ماهه‌ی اول بارداری هم نمی‌توانند با هواپیما پرواز کنند. امیلی وارد شرکت بازاریابی پاریسی می‌شود تا یک رویکرد تازه و آمریکایی در مورد چیزهای ظاهرا بیگانه مانند رسانه‌های اجتماعی را به همکاران جدیدش ارائه دهد. با وجود متواضع بودن امیلی، او مثل یک مدل به نظر می‌رسد که مدام لباس‌هایش را عوض می‌کند.

همکاران جدید امیلی به کمد لباس‌ فوق‌العاده‌ی او حسادت می‌کنند. اما این‌که او نمی‌تواند فرانسوی صحبت کند مانع غیرقابل عبوری برای اوست و منجر به اشتباهات زیادی توسط او می‌شود. امیلی برای کسب موفقیت در زندگی جدیدش از اکسسوری‌های جذاب، حساب اینستاگرامی پر از هشتگ‌های جالب و ایده‌های بازاریابی خاص و عجیب که همیشه در ابتدا شکست‌خورده به نظر می‌رسند، اما ناگهان به موفقیت می‌رسند کمک می‌گیرد.

سریال Emily in Paris

حذف سریع معشوقه‌ی فراموش‌شدنی امیلی، زندگی عشقی پاریسی او را با حضور خواستگارهای زیاد آغاز می‌کند: استاد فلسفه‌ی پرادعا، یک پسر ثروتمند خوش‌تیپ و گابریل (لوکاس براوو)، همسایه‌ی آشپز امیلی که با یکی از دوستان جدیدش رابطه دارد. این مثلث منجر به درام بیشتری نسبت به بقیه‌ی لحظات Emily In Paris می‌شود. خوشبختانه امیلی کنترل کامل زندگی عشقی خود را به دست می‌گیرد. او با قرار گذاشتن با پسرها مشکلی ندارد، اما ممکن است یک معشوقه را به خاطر فقط یک حرف رها کند.

حداقل قهرمان‌های قبلی آثار درن استار در کنار مشکلات خودشان حس شوخ‌طبعی هم داشتند، اما شوخی‌ها در اینجا خسته‌کننده هستند. اشاره مکرر به کلمه‌ی coq در غذای فرانسوی coq au vin گابریل قرار است خنده‌دار باشد. حداقل تبدیل دشمنان امیلی به دوست‌دشمن‌های او کمی شوخ‌طبعی فرانسوی را وارد سریال می‌کند.

در نهایت، بهترین نکته درباره‌ی Emily In Paris فرانسه‌دوستی آن است. در همین حین که گذرنامه‌های ما خاک می‌خورند و سفر به اروپا غیرممکن شده است، پس‌زمینه‌های فرانسوی سریال لذت‌بخش هستند و مراسم‌های باکلاس با حضور امیلی آن‌قدر واقعی هستند که خودمان را در آن‌ها تصور می‌کنیم. کالینز جذابیت کافی را دارد تا امیلی را از اینکه بیش‌ از حد شیرین و لوس باشد نجات دهد و هر لباس جذابی هم به او می‌آید. Emily In Paris به عنوان یک سفرنامه و ادای احترامی به مد، سریال لذت‌بخشی است، اما مشکلات کلیشه‌ای قهرمانش زیر سایه‌ی جلوه‌های بصری جذابش قرار می‌گیرند.

نمره: ۶

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.