نویسنده Black Panther 2؛ نوشتن بدون چادویک بوزمن سخت‌ است

13 March 2021 - 11:25
black panther

کارگردان سری دوم پلنگ سیاه در مورد سختی‌های پیش روی تیم تولید بدون حضور چادویک بوزمن صحبت کرده است.رایان کوگلر (Ryan Coogler) طی مصاحبه‌ای در یک برنامه‌ی رادیویی در مورد غیرمنتظره بودن مرگ بوزمن و سنگینی بار از دست دادن او از نظر حرفه‌ای و شخصی گفتگو کرده. پس از چهار سال جنگ با سرطان روده بزرگ، مرگ بازیگر ۴۳ ساله اثرات بسیاری روی همکاران، خانواده و طرفداران گذاشت. همچنین این فکر در ذهن هواداران به وجود آمد که چه بر سر دنباله‌ی Black Panther خواهد آمد. مخصوصاً بعد از اینکه Marvel قول داد هرگز بازیگری را جایگزین نقش بوزمن نخواهد کرد.

پس از گذشت چندین ماه، کولگر عنوان کرد که هنوز با غم از دست دادن بوزمن کلنجار می‌رود، کسی که فقط یک همکار نبوده بلکه دوست و آشنای کارگردان نیز بوده است. ایشان اظهار داشته که «داشتن یک زاویه دید متفاوت وقتی که موقعیت سختی را می‌گذرانید بسیار سخت است» و درمورد کار کردن روی Black Panther 2 بدون حضور بوزمن گفت:

کنار هم نگه داشتن یک پروژه بدون فردی که به عنوان ستون کل فیلم عمل می‌کرد یکی از جان فرساترین کارهایی بوده که در طول عمرم مجبور به انجام آن شدم.

با تمام این‌ها، کارگردان قصد دارد کارهایی که او و بوزمن با یکدیگر انجام داده‌اند زنده نگه دارد و در دنباله صحبت‌های خود اظهار داشت:

این کار آزاردهنده و دردآور است ولی در عین حال انگیزه‌دهنده نیز محسوب می‌شود. به طرز افتضاحی بابت از دست دادن او ناراحت هستم ولی شدیداً خوشحالم که توانستم مدتی را با او بگذارنم.

کوگلر بابت آشنایی با بوزمن شکرگزار است ولی این فرایند بدون رنج کشیدن نبوده چرا که پروژه‌های Black Panther و Black Panther 2 هر دو برای کارگردان ساخته‌های خصوصی و شخصی هستند و حول محور شخصیت تچالا (T’Challa)، پادشاه واکاندا (Wakanda) روایت می‌شوند. برای کوگلر جدا نگه داشتن وظایف حرفه‌ای و احساسات شخصی همیشه راحت نیست.

یک زندگی حرفه‌ای دارید، یک زندگی خصوصی. می‌توانم بگویم زمانی که کاری که دوست دارید انجام می‌دهید، این دو زندگی با هم ترکیب می‌شوند، یکی می‌شوند. سعی می‌کنم بین کار و زندگی خودم تعادل برقرار کنم. ولی هنوز موفق نشدم، پس بدون شک این یکی از دشوارترین کارهایی است که در زندگی شخصیم مجبور به انجام آن شده‌ام.

نسخه دوم Black Panther در ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.