تاریخ شروع فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 مشخص شد

17 December 2020 - 13:00
فیلم Black Panther 2

بر اساس گفته‌های منابع داخلی، روند فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 دنیای سینمایی مارول از ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ماه ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر در حالی منتشر شده است که پیش از این گفته‌ها حاکی از آن بوده که تاریخ آغاز روند فیلم‌برداری این فیلم ژوئیه ۲۰۲۱ (تیر ماه ۱۴۰۰) گزارش شده است. ابرقهرمان این فیلم و پادشاه واکاندا که با نام تی‌چالا شناخته شده، آخرین بار در سینماها در فیلم Avengers: Endgame مارول در کنار دیگر قهرمان‌های دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۹ دیده شده است. این کاراکتر برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول در فیلم Captain America: Civil War سال ۲۰۱۶ ظاهر شده و نقش آن را نیز چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) بازی کرده که متأسفانه او اوایل امسال جان خود را از دست داده است.

پس از حضور کوتاه کاراکتر او در سومین فیلم از سری فیلم‌های Captain America در سال ۲۰۱۸ مشاهده کردیم که تی‌چالا در فیلم اختصاصی خود با نام Black Panther نقش قهرمان و پادشاه را قبول کرده که این کار او باعث شد پسرعموی افراطی‌اش با نام ان‌جاداکا در نقش ابر دشمنی با نام اریک کیلمونگر در این فیلم ظاهر شود و باعث به وجود آمدن کودتایی در واکاندا شده و با استفاده از قدرت پادشاهی‌اش قصد داشته تا تکنولوژی فوق مدرن کشور واکاندا را با هدف شروع انقلابی توسط سیاه‌پوست‌ها بین آن‌ها پخش کند. این فیلم به سرعت تبدیل به یکی از موردعلاقه‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شد و همچنین از لحاظ تجاری نیز موفق شد که فروشی بیش از ۱.۴ میلیارد دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند و تبدیل به موفق‌ترین فیلم تجاری که توسط شخصی آفریقایی-آمریکایی کارگردانی شده شود. زمانی که خبر ساخت ادامه‌ای از این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد تاریخ انتشاری برای آن توسط مارول تعیین شده بود که این تاریخ در ابتدا ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) بوده که به ‌تازگی تاریخ اکران آن به ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر ماه ۱۴۰۱) موکول شده است. پس از مرگ ستاره این فیلم در ماه اوت امسال به علت سرطان روده بزرگ، رئیس دنیای سینمایی مارول کوین فایگی (Kevin Feige) تائید کرده است که بازیگر دیگری برای بازی در نقش چادویک بوزمن به جای او در فیلم Black Panther 2 انتخاب نخواهد شد.

اکنون وب‌سایت The Wrap گزارش داده که قرار است روند فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 از ماه ژوئن ۲۰۲۱ یعنی تنها حدود شش ماه دیگر آغاز شود. برنامه‌ریزی شده که کارگردان قسمت اول این فیلم با نام رایان کوگلر (Ryan Coogler) برای به عهده داشتن وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم نیز به همراه برخی از بازیگران کلیدی قسمت اول به گروه تولیدی این فیلم بازگردند. گزارش شده است که روند فیلم‌برداری آن ممکن است حتی تا ۶ ماه نیز طول بکشد. فیلم Black Panther 2 تاریخ اکران ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۸ تیر ماه ۱۴۰۱) را هدف قرار داده است.

با توجه به مرگ غم‌انگیز چادویک بوزمن، سخت خواهد بود تا حدس بزنیم فیلم Black Panther 2 چه داستانی را تعریف خواهد کرد. هرچند که مارول و دیزنی داستان این فیلم را مخفی نگه داشته‌اند ولی با توجه به گزارش جدیدی مبنی بر انتخاب بازیگر سریال Narcos: Mexico با نام تنوچ هورتا (Tenoch Huerta) برای بازی در نقش دشمن اصلی این فیلم، حدس و گمان‌های بسیار زیادی در مورد نقش او در میان طرفداران این فیلم به وجود آمده است. پس از معرفی پروژه‌های بسیار زیادی که توسط مارول در طی مراسم Disney’s investor day در هفته پیش رونمایی شده، به نظر رسیده که دنیای سینمایی مارول قرار است بیشتر توسعه پیدا کند و امیدواریم که این باعث جواب دادن به سؤالی مبنی بر اینکه قهرمان اصلی فیلم Black Panther از زمان اتفاقات فیلم Avengers: Endgame تا حالا کجا بوده است شود ولی با این حال مرگ چادویک بوزمن چالش بسیار بزرگی را برای استودیوهای مارول به وجود آورده چرا که از دست دادن ستاره اصلی و نماد فرهنگی این فیلم بدون شک باعث در هم آمیختن داستان‌های بسیار زیادی در سال‌های آینده خواهد شد. سؤال بحث‌برانگیز دیگر این است که آیا فیلم Black Panther 2 در سال ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد یا اینکه به علت ادامه شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن و همچنین مهم‌تر شدن شبکه اینترنتی دیزنی با نام دیزنی پلاس برای آن‌ها، این فیلم در شبکه دیزنی پلاس به نمایش درخواهد آمد یا در سینماها؟ فیلم‌هایی با بودجه بالا اکنون تحت قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان خدمه و بازیگران آن‌ها فیلم‌برداری می‌شود بنابراین این امید وجود خواهد داشت زمانی که فیلم‌برداری این فیلم در ماه ژوئن آغاز می‌شود روند تولید فیلم Black Panther 2 بدون وقفه و مشکل و با ایمنی کامل طی شود.

با توجه به جدول زمانی روند تولید و فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز هم برای اکران در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. با این حال قبل از به نمایش درآمدن Black Panther 2، فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله فیلم تأخیر خورده Black Widow و قسمت سوم فیلم Spider-Man 3 با نقش‌آفرینی تام هالند (Tom Holland) از دنیای سینمایی مارول پخش خواهد شد که این پروژه‌ها باعث معرفی و توسعه کاراکترهای جدیدی قبل از بازگشت طرفداران به کشور واکاندا خواهد شد. چادویک بوزمن در موفقیت قسمت اول این فیلم عامل اصلی و بسیار مهمی بوده بنابراین بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم زمانی که فیلم‌برداری قسمت دوم آن به صورت رسمی آغاز شود، مارول چگونه به داستان قسمت دوم آن خواهد پرداخت.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.