بری لارسن دلیل پذیرش نقش کاپیتان مارول را توضیح داد

30 January 2021 - 12:58

بری لارسن (Brie Larson) در طی صحبتی با ستاره‌ی WWE، تگان ناکس (Tegan Nox)، درباره‌ی دلیل پذیرش نقش کاپیتان مارول (Captain Marvel) توضیح داد.

آن‌ها در این ویدئو تصمیم گرفتند تا کاری مشترک را انجام دهند؛ ناکس با ستاره‌ای مخصوص که متعلق به کاراکتر Carol Danver (کاپیتان مارول) بود، در این ویدئو حاضر شد و طرفداران بلافاصله پس از دیدن او با ستاره‌ی مخصوص روی لباسش، متوجه این الهام‌گیری شدند. جالب است که لارسن همین قضیه را به‌عنوان دلیل پذیرش نقش کاپیتان مارول اعلام کرد.

از نظر او ابرقهرمانان، نمادهایی آشنا برای مردم سراسر جهان هستند و کاپیتان مارول نیز یکی از همین قهرمانان آشنا است. به گفته‌ی او، داشتن شانسی برای ارائه‌ی شخصیتی که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، آن را تماشا کرده و احساسش کنند، آن‌قدر جذاب بود که او نمی‌توانست از آن به‌راحتی بگذرد. او اضافه کرد که دلیل پذیرش این نقش بیش‌تر از هر عامل دیگری، به‌دلیل کاراکتری بود که او قرار بود بازیش کند.

لارسن گفت:

چیزی که بیش از همه‌چیز مرا شگفت‌زده می‌کند؛ واکنش مردم به فیلم‌های مارول است. دقیقا مانند وقتی که شما ستاره‌ی WWE را با ستاره‌ی روی سینه‌اش دیدید و  شخصیت کاپیتان مارول را به‌یاد آوردید. به همین‌دلیل بود که بازی در این فیلم را انتخاب کردم؛ تا با کار خودم باعث ایجاد نمادی شوم که مردم آن بپوشند و احساس قدرت کنند. اینجا فقط بحث خود من مطرح نبود، بلکه بحث آن ستاره و کاراکتر کاپیتان مارول در میان بود.

نویسنده‌ی Captain Marvel، مگ لفاو (Meg LeFauve)، نیز از علت نوشتن این فیلم‌نامه و بحث‌هایی که پیرامون نگارشش در گرفت، می‌گوید:

خاطرم است که مقاله‌ای را درباره‌ی مشکلات آموزش کدنویسی به دختران، برای نیکول پرلمن (Nicole Perlman) فرستادم و به او گفتم که بیا در این مورد بحث کنیم که چرا به دختران آموزش داده می‌شود که نمی‌توانند اشتباه کنند؟ چرا به دختران آموزش داده می‌شود که نمی‌توانند قدرت خود را بپذیرند؟ شکست، بخشی از پروسه‌ی پذیرفتن قدرت است و باید توانایی دیدن شکست‌ها را به‌عنوان بخشی از شخصیت خود پذیرفت. ما با دوستانمان درباره‌ی مسائل مختلفی که درباره‌ی آن‌ها کنجکاوی داشتیم، بحث کردیم و از تجربیات شخصی خود نیز در نوشتن این فیلم‌نامه بسیار استفاده کردیم.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.