دافنه کین به آینده X-23 در MCU امیدوار هست

26 December 2020 - 17:00
X-23

پس از موفق شدن به تحت‌الشعاع قرار دادن کاراکتر ولورین هیو جکمن (Hugh Jackman) در فیلم Logan، دافنه کین (Dafne Keen) از علاقه خود جهت بازگشت دوباره به نقش لورا ملقب به X-23 در فیلم Deadpool 3 صحبت کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی مصاحبه اخیری که دافنه کین با وب‌سایت Looper درباره نقش خود در سریال His Dark Materials شبکه HBO و آینده کاری‌اش انجام داده، او به صورت کوتاهی از احتمال همکاری‌اش با کاراکتر ددپول در دنیای سینمایی مارول صحبت به میان آورده است. کین امید بسیاری را برای نقش‌آفرینی در فیلم Deadpool 3 دارد ولی با این حال او در این مصاحبه گفت:

من تلاش می‌کنم تا امیدم را زیاد بالا نبرم ولی بسیار امیدوار هستم چرا که به بازی در نقش لورا علاقه بسیاری دارم. این کاراکتر در قلب من جای خاصی دارد و کاراکتر فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

دافنه کین از تصمیم کمپانی دیزنی مبنی بر کاهش ندادن ناسزا گفتن‌ها و رفتار فوق‌العاده خشونت‌آمیز فیلم Deadpool در قسمت سوم آن قدردانی کرده است چرا که این کمپانی اکنون حقوق مربوط به فیلم‌های Deadpool و X-Men را در اختیار دارد.

او در این باره گفت:

وضعیت قسمت سوم فیلم Deadpool مرا بسیار، بسیار خوشحال کرده چرا که پس از که خرید کمپانی Fox توسط دیزنی، من احتمال می‌دادم که آن‌ها قصد ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسال از کاراکتر Deadpool نخواهند داشت ولی با این حال دیزنی به ساخت قسمت سوم این فیلم با درجه سنی بزرگسال چراغ سبز نشان داد و این نشانه بسیاری خوبی جهت ساخت دیگر فیلم‌های بزرگ سالانه توسط این کمپانی می‌باشد.

کاراکتر X-23 برای اولین بار در سریال انیمیشنی X-Men Evolution ظاهر شده و از آن موقع تا به حال محبوبیت آن رو به افزایش بوده و در حالی که نسخه دافنه کین از کاراکتر لورا در فیلم Logan جوان‌تر می‌باشد ولی با این حال داستان پیدایش کاراکتر او در این فیلم نسبت به داستانش در کمیک بوک‌ها نزدیک‌تر شده و با داشتن دی ان ای جهش یافته او نیز مانند ولورین قابلیت زود درمانی و به جای سه چنگال، دو چنگال فلزی نیز دارد.

با اینکه در ابتدا او با ولورین در فیلم Logan کنار نمی‌آمد ولی درنهایت این دو، رابطه دختر و پدری را با یکدیگر ایجاد کردند و لوگان که در حال رنج کشیدن از مسمومیت فلز آدامانتیم در بدن خود بوده نهایتاً جان خود را برای نجات دادن زندگی لورا از کسانی که قصد دستگیر کردن او و دیگر جهش‌یافته‌ها را داشته‌اند فدا کرده است.

تا به حال هیچ‌گونه اطلاعاتی از داستان فیلم Deadpool 3 منتشر نشده ولی با این حال رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در این فیلم قرار است که بار دیگر نقش ددپول را بازی کند. فیلم‌نامه این فیلم را وندی مولینوکس (Wendy Molyneux) و لیزی مولینوکس (Lizzie Molyneux) به قلم درآورده‌اند. طبق گزارش‌های قبلی، قسمت سوم این فیلم نیز مانند دو قسمت قبلی با درجه سنی بزرگسالانه اکران خواهد ولی این بار فیلم Deadpool 3 برخلاف دو فیلم قبلی جزئی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

منبع: سی‌بی‌آر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.