مارول شایا لباف را برای بازی در MCU در نظر گرفته بود

26 December 2020 - 11:30
شایا لباف

گزارش‌های حاکی از آن است که استودیوهای مارول شایا لباف (Shia LaBeouf) را قبل از اتهاماتی که به او مبنی بر آزار جنسی وارد شده، برای بازی در نقش ابرقهرمانی در دنیای سینمایی مارول در نظر گرفته بودند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او بیشتر برای بازی در فیلم‌های Transformers شهرت خود را به دست آورده و همچنین پیش از این نیز جزء یکی از ستاره‌های کم و سن و سال دیزنی بوده است. شایا لباف سال‌های سختی را در مبارزه با سوءمصرف از مواد مخدر سپری کرده است.

اکنون شایا لباف خودش را وسط مناقشه‌ای بین دوست دخترش تاهلیا دبرت بارنت (Tahliah Debrett Barnett) ملقب به FKA Twigs پیدا کرده است. تاهلیا دبرت بارنت دعوای قضایی را در دادگاه مطرح کرده که ادعا می‌کند از او سوءاستفاده جنسی شده است. این زوج، سر صحنه فیلم‌برداری فیلم Honey Boy که یکی از فیلم‌های اتوبیوگرافی تحسین شده لباف است با یکدیگر آشنا شده‌اند و از آن موقع به بعد بود که روابط عاشقانه خود را آغاز کردند.

بر اساس گفته‌های تاهلیا دبرت بارنت، شایا لباف هم به صورت فیزیکی و هم به صورت کلامی او را مورد آزار و اذیت قرار داده و علاوه بر آن، لباف آگاهانه بیماری‌های آمیزشی را به او منتقل کرده تا بتواند رابطه‌اش را با او کنترل کند. از زمان فاش شدن این اطلاعات تا به حال، تاهلیا دبرت بارنت مورد حمایت بسیاری از هم سن و سال‌های خود قرار گرفته است.

قبل از اینکه این اتهامات به او وارد شود، استودیوهای مارول شایا لباف را برای بازی در نقش ابرقهرمانی در نظر گرفته بوده و گزارش وب‌سایت Variety نشان می‌دهد که هنرنمایی شایا لباف در فیلم تحسین شده Honey Boy رئیس استودیوهای مارول کوین فایگی (Kevin Feige)‌ و تیم او را تحت تأثیر قرار داده بود. جزئیات دیگر مانند نقشی که استودیوهای مارول برای او در نظر گرفته بود هنوز مشخص نشده ولی با این حال این وب‌سایت اعلام کرده است که با فاش شدن اتهامات او، مارول نیز از ایده خود منصرف شده و همچنین آن‌ها تنظیم قراری ملاقاتی با شایا لباف را به کل کنسل کرده‌اند.

استودیوهای مارول به روند حرفه‌ای انتخاب بازیگران در پروژه‌های خود مشهور شده‌اند که اغلب آن‌ها در این راه ریسک‌هایی را تا زمانی که بازیگر انتخابی آن‌ها برای پروژه مورد نظر ایده‌ آل باشد، متحمل شده‌اند. بیشتر از یک دهه است که دنیای سینمایی مارول از افرادی بااستعداد هم جلوی دوربین و هم پشت آن استفاده کرده‌اند که بیشتر انتخاب‌های آن‌ها درنهایت موفقیت‌آمیز بوده است. با توجه به موفقیت فیلم Honey Boy و همچنین فیلم تحسین شده قبلی او با نام The Peanut Butter Falcon، کاملاً قابل درک است که شایا لباف توجه کوین فایگی و کمپانی مارول را به خود جلب کرده است.

مسلماً به نظر نمی‌رسد شایا لباف از آن دسته از بازیگرانی باشد که بازی در نقش‌های ابرقهرمانی را قبول کند ولی طی سال‌ها، دنیای سینمایی مارول حرفه بازیگری بازیگرانی مانند کریس پرت (Chris Pratt) و پل راد (Paul Rudd) را دگرگون کرده است. همچنین استودیوهای مارول به فراهم کردن مکان کاری فوق‌العاده برای پروژه‌های خود شناخته شده است؛ بنابراین با اینکه که شایا لباف برای نقش در نظر گرفته شده‌اش در دنیای سینمایی مارول ایده آل به نظر رسیده ولی استودیوهای مارول می‌توانستد که در آینده این ادعای خود را به علت سختی کار کردن با او پس بگیرد.

به هر حال با برند قدرتمندی که آن‌ها در اختیار دارند به راحتی می‌توانند به دنبال بازیگر دیگری بروند که در روند ساخت پروژه‌ها مشکلی ایجاد نکند. مهم‌تر از همه، انتخاب بازیگری که متهم به آزار و اذیت و سوءاستفاده از خانم‌ها شده برای بازی در نقش ابرقهرمانی کاملاً اشتباه است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.