نظر منتقدین در مورد فیلم Yes Day چیست؟

17 March 2021 - 00:21
Yes Day

فیلم «روز بله‌گویی»، به‌تازگی بر روی سرویس استریمی نتفلیکس به پخش رسیده است. این عنوان با بازی جنیفر گارنر در مجموع نقدهای متوسطی دریافت کرده است که در ادامه برخی از آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

«روز بله‌گویی» (Yes Day) محصول ۲۰۲۱ آمریکا، نام فیلمی کمدی خانوادگی به کارگردانی میگل آرتتا (Miguel Arteta) است که فیلم‌نامه‌ی آن براساس کتاب کودکانه‌ای به همین نام به قلم ایمی کراوز روزنتال (Amy Krouse Rosenthal) و تام لیکتنهلد (Tom Lichtenheld)، توسط جاستین میلن (Justin Malen) نوشته شده است.

بن اورارد (Ben Everard)، دنیل رپاپورت (Daniel Rappaport)، جنیفر گارنر، لارنس گری (Lawrence Grey) و نیکول کینگ (Nicole King) تهیه‌کنندگان و آدام سیمپسون-مارشال (Adam Simpson-Marshall) و مارک موران (Mark Moran) تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان هستند. «روز بله‌گویی» در تاریخ ۱۲ ماه مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند) بر روی سرویس استریمی Netflix منتشر شد.

جنیفر گارنر

آلیسون و کارلوس احساس می‌کنند که همیشه مجبور هستند به تمام همکاران و بچه‌هایشان نه بگویند، بنابراین تصمیم می‌گیرند تا به سه فرزندشان برای ۲۴ ساعت اجازه دهند تا آن‌ها تصمیم‌گیرنده باشند؛ درنهایت وارد ماجراجویی‌ای می‌شوند که طی آن تمام لس‌آنجلس را زیر پا می‌گذارند و بیشتر از هر زمان دیگری، به یکدیگر نزدیک می‌شوند.

آرتورو کاسترو (Arturo Castro)، ایوا آلن (Ava Allan)، کس باگِی (Cass Buggé)، ادگار رامیرز (Édgar Ramírez)، اورلی کارگانیلا (Everly Carganilla)، فورچیون فیمستر (Fortune Feimster)، هیدن زتو (Hayden Szeto)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، جنیفر گارنر (Jennifer Garner)، جوردان جانسون-هایندز (Jordan Johnson-Hinds)، جولین لرنر (Julian Lerner)، جون دایان رافائل (June Diane Raphael)، لئوناردو نام (Leonardo Nam)، مگان اسکات (Megan Stott)، نت فکسون (Nat Faxon)، تیلور کوپر (Taylor Cooper) و ترسی تامز (Tracie Thoms) ستارگان «روز بله‌گویی» را تشکیل می‌دهند.

Yes Day تا به الآن امتیاز ۴۶ را از میان ۱۴ نقد با ۳ نقد مثبت، ۱۰ نقد متوسط و یک نقد منفی در سایت متاکریتیک به‌دست آورده است. در سایت راتن تومیتوز نیز امتیاز فیلم با ۳۲ نقد ۴۱ است و میانگین نمرات مخاطبان از میان بیش از ۵۰ نقد امتیاز ۶۵ از ۱۰۰ را نشان می‌دهد.

Yes Day

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert.com   |   منتقد: نل مینو»

یک اثر سرگرم‌کننده، دوستانه، خانوادگی و پر از انرژی است که تماشایش لذت‌بخش خواهد بود.

«۷۰/۱۰۰ Paste Magazine   |   منتقد: جیکوب اولر»

فضای خوبی دارد و بازیگران، نقش‌آفرینی‌های قابل قبولی ارائه کرده‌اند.

«۶۷/۱۰۰ IndieWire   |   منتقد: دیوید ارلیچ»

آرتتا با کمک بازیگرانش در هر صحنه آشوبی کمدی را به تصویر کشیده است.

«۵۰/۱۰۰ The A.V. Club   |   منتقد: چارلز بریمسکو»

وجود اختلاف‌نظر در بزرگ کردن بچه‌ها ممکن است موضوع جذابی برای یک اثر کمدی باشد اما در «روز بله‌گویی» به‌اندازه‌ی کافی به این مسئله پرداخته نمی‌شود.

«۵۰/۱۰۰ Arizona Republic   |   منتقد: بیل گودیکونتز»

در ابتدا این نوید را می‌دهد که قرار نیست احمقانه باشد اما متأسفانه [در ادامه] خلاف این مسئله اثبات می‌شود.

«۴۰/۱۰۰ The New York Times   |   منتقد: ناتالیا وینکلمن»

مشکل «روز بله‌گویی» در انرژی نیست، مشکلش آن است که شوخی‌هایش پیش‌پاافتاده هستند.

«۳۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter   |   منتقد: جان دی‌فور»

فیلم در مورد برآورده شدن آرزوهای والدینی است که هیچ علاقه‌ای ندارند تا بفهمند کودک بودن واقعاً چه حسی دارد.

منبع: Metacritic

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.