پوسترهای جدید In the Heights طرفداران را به اوج می رساند!

17 March 2021 - 09:41

برداشت سینمایی تئاتر موزیکال لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda)، تحت عنوان In the Heights، در تاریخ ۱۸ ژوئن عرضه خواهد شد. این عنوان در برخی از سینماها و روی شبکه‌ی HBO Max منتشر خواهد شد. پوسترهای بسیاری، به عنوان کمپین مارکتینگ قدرتمند این فیلم، به تازگی منتشر شده‌اند. این پوسترها توسط اکانت توییتر لین مانوئل میراندا رونمایی شدند. مسیر کلی داستان، اوسناوی را دنبال می‌کند. یک مغازه‌دار که رویای پس‌انداز کردن پول خود برای خلق زندگی بهتر و بزرگ‌تر را در سر می‌پروراند (اما خیلی زود پی می‌برد که رسیدن به رویاهای خود بسیار دشوار است).

Warner Bros Saved In the Heights

In the Heights، عنوانی پرستاره و درخشان

اگرچه او در میان فضای روشن و شاد ارتفاعات واشنگتن به آرامش رسیده و گروه رنگین کاراکترها به صورت روزانه با او در ارتباط هستند، درون او آشوب است. این فیلم موردانتظار، بازیگرانی چون: آنتونی راموس (Anthony Ramos) در نقش اصلی و کوری هاکینز (Corey Hawkins)، لزلی گریس (Leslie Grace)، ملیسا بارِرا (Melissa Barrera)، اولگا مِرِدیز (Olga Merediz)، استفانی بیاترِز (Stephanie Beatriz)، جیمی اسمیتز (Jimmy Smits) و بیشتر، در این فیلم حضور دارند. تقریباً یک سال از اولین تریلری که برای این فیلم مشاهده کردیم می‌گذرد (به زودی تریلری جدید منتشر خواهد شد).

تبلیغات منتشرشده ثابت کرده‌اند که فیلم In the Heights نقطه‌ی تمرکزی برای تابستان (و طرفداران لین مانوئل میراندا) خواهد بود. مدت زیادی‌ست که ما منتظر این عنوان هستیم. این پروژه، برای اولین بار، در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ معرفی شد. طراح رقص معروف و کارگردان فیلم Hocus Pocus، کنی اورتِگا (Kenny Ortega) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. سه سال پس از معرفی، کنسل شد اما پس از مدت‌ها شرکت وارنر بروز حق انتشار آن را به قیمت ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد.

Jon M. Chu Will Direct HBO Max In the Heights

کارگردانی بااستعداد برای عنوانی موردانتظار

جان ام. چوی (Jon M. Chu) کبیر اکنون کارگردانی خواهد کرد. این کارگردان بزرگ تاکنون توانسته در هر سبکی به موفقیت دست یابد. از عناوینی چون Justin Bieber: Never Say Never (در سبک فیلم کنسرتی) گرفته تا ادامه‌ی اکشن G.I. Joe: Retaliation. از فیلم هیجانی جنایی Now You See Me 2 تا فیلم رمانتیک کمدی معروف Crazy Rich Asians. میراندا در طول تمامی این سال‌ها بخشی از عوامل اصلی این عنوان باقی‌مانده است. او مسئولیت تهیه‌کنندگی و ایفای یکی از نقش‌های مکمل را خواهد داشت. داستان این اثر نیز توسط فیلم‌نامه‌نویس آثار موزیکال، کوئیارا آلچریا هیودز (Quiara Alegria Hudes) ساخته‌شده است.

عنوان In the Heights قرار بود تابستان سال گذشته عرضه شود ولی، همچون تمامی عناوین بزرگ دیگر، به‌‎خاطر مشکلات ایجادشده توسط کرونا به تاخیر افتاد. چه صنعت سینماها به حالت عادی خود برگردند یا نه، طرفداران و کاربران HBO Max از روز اول می‌توانند In the Heights را مشاهده کنند (با تشکر از تصمیم وارنرمدیا برای عرضه‌ی این فیلم). شرایط انتشار این عنوان به شرایط استریم و سینماهای سال ۲۰۲۱ بستگی دارد. میراندا تاکنون به‌خاطر کارهای تئاتری خود معروف است. باید بدانید که یکی از بهترین آثار تاریخ تئاتر، Hamilton، توسط میراندا کارگردانی شده است (ایفای نقش همیلتون هم به عهده‌ی او بود).

In the Heights نزدیک است!

پس از انتشار نسخه‌ی فیلم‌برداری‌شده‌ی تئاتر موزیکال Hamilton (در تابستان سال گذشته)، تماشاچیان و کاربران Disney+ خواهان معرفی عناوین بیشتری (مانند Hamilton) بودند. در حال حاضر، میراندا قصد متحول کردن جهان سینما را دارد. در کنار عنوان موردانتظار In the Heights، میراندا با دیزنی همکاری خواهد کرد تا اثر کلاسیک The Little Mermaid را به صورت سینمایی بازسازی کنند. لین مانوئل به عنوان آهنگساز پروژه‌ی بعدی ماه نوامبر دیزنی، تحت عنوان Encanto، حاضر خواهد شد. اولین پروژه‌ی سینمایی کارگردانی او، Tick, Tick… Boom، به زودی روی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

فیلم In the Heights در حال حاضر برای تاریخ انتشار ۱۸ ژوئیه و شبکه‌ی HBO Max و سینماها تنظیم شده است. پوسترهای رنگارنگ رونمایی‌شده برخی از صحنه‌های هیجانی این عنوان را به تصویر می‌کشند.

برای مشاهده‌ی سایر پوسترها به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.