صحبت های ادی مورفی در مورد ساخت Beverly Hills Cop 4

23 March 2021 - 02:54

ادی مورفی در مصاحبه‌ای در مور احتمال ساخت نسخه چهارم فیلم Beverly Hills Cop صحبت کرد.

به نظر می‌رسد به زودی شاهد ساخت Beverly Hills Cop 4 نخواهیم بود. ادی مورفی (Eddie Murphy) در فیلم کمدی پلیسی دهه هشتاد Beverly Hills Cop به کارگردانی مارتین برست (Martin Brest) به عنوان پلیس دیترویت ایفای نقش می‌کرد. اولین نسخه از فیلم Beverly Hills Cop در باکس آفیس ۲۳۴ میلیون دلار فروش داشت. این موفقیت باعث شد دو دنباله از این فیلم در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۴ منتشر شود.

در فیلم Beverly Hills Cop، آکسل فولی (Axel Foley) در نقش مورفی برای تحقیق در مورد قتل بهترین دوست دوران خود یعنی مایکی به کالیفرنیا می‌رود. مایکی نگهبان محله بسیار شیکی بود. فولی پس از آنکه نتوانست از رییس خود اجازه بگیرد، تصمیم گرفت به طور مخفیانه عمل کند. فولی به دو کارآگاه دفتر محلی شک کرد، اما مهارت‌های برتر فولی به عنوان پلیس باعث می‌شود او به اصل ماجرا پی ببرد. نسخه اول فیلم با حضور سیلوستر استالین (Sylvester Stallone) به عنوان نقش اصلی شامل صحنه‌های اکشن و کمدی بود. نسخه‌های دوم و سوم Beverly Hills Cop با توجه به نقش پررنگ مورفی، بیشتر جنبه کمدی داشت. نکته جالب توجه در فیلم‌های Beverly Hills Cop این است که در هر نسخه نویسندگان و کارگردانان فیلم متفاوت بوده‌اند.

مورفی با حضور در برنامه Showtime در مورد احتمال ساخت نسخه چهارم Beverly Hills Cop سخن گفت. میزبانان برنامه مانند بسیاری از طرفداران منتظر اعلام ساخت Beverly Hills Cop 4 بودند. در کل مورفی مخالف ساخت نسخه چهارم فیلم نبود بلکه معتقد بود نباید با فیلم‌نامه ناقص ساخت فیلم شروع شود. او گفت:

عوامل فیلم Beverly Hills Cop اکنون ۱۵ سال است که تلاش می‌کنند نسخه جدیدی از این فیلم را تولید کنند. در حال حاضر نتفلیکس این ایده را در نظر دارد و در حال تدوین فیلم‌نامه است.

ادی مورفی

استودیوها و سرویس‌های استریمینگ به شدت منتظر ریبوت این فرانچایز موفق هستند. در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که پارامونت پیکچرز و نتفلیکس وارد مذاکره برای گرفتن لایسنس پخش یک فیلم دیگر شده‌اند. طبق گفته‌های مورفی، نتفلیکس اکنون دارای حق انحصاری Beverly Hills Cop 4 با مورفی و جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) تهیه‌کننده نسخه اصلی فیلم است. اگر توافق صورت گیرد ممکن است پس از آن نیز شاهد دنباله‌ای دیگر برای فیلم Beverly Hills Cop باشیم. پارامونت در حال ساخت دنباله‌ یک فیلم است. آن‌ها سابقه چندین ریبوت از جمله یک برنامه تلویزیونی که هرگز به نمایش در نیامد را در کارنامه خود دارد.

در صورت ساخت و اکران Beverly Hills Cop 4 قطعا این فیلم به موفقیت تجاری دست خواهد یافت زیرا که تعداد طرفداران قدیمی این فرانچایز و همچنین مخاطبان جدیدی که طرفدار کمدی‌های مورفی هستند بسیار بالا است. چیزی که مشخص است این است که به محض آماده شدن فیلم‌نامه، ساخت Beverly Hills Cop 4 نیز شروع می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.