نادین لبکی قرار است فیلم The Invisibles را کارگردانی کند

26 March 2021 - 12:23
نادین لبکی

کمپانی نتفلیکس کارگردان فیلم Capernaum یعنی نادین لبکی را برای کارگردانی فیلم The Invisibles انتخاب کرد.

نتفلیکس قصد دارد فیلم فرانسوی Les Invisibles را به زبان انگلیسی و به کارگردانی برنده جایزه کن یعنی نادین لبکی (Nadine Labaki) بازسازی کند.

داستان فیلم The Invisibles در یک سرپناه روزانه اتفاق می‌افتد که طبق خلاصه رسمی این پروژه: افراد بی‌خانمان برای غذا، گرما و ارتباط در آن دور همدیگر جمع می‌شوند. وقتی افسران محلی تصمیم به بستن سرپناه می‌گیرند، مددکاران اجتماعی سه ماه فرصت دارند تا زنان تحت مراقبت خود را به هر قیمتی دوباره دور هم جمع کنند.

فیلم فرانسوی Les Invisibles به کارگردانی لوئیس-ژولین پتیت (Louis-Julien Petit) براساس رمان Sur la route des invisibles: Femmes dans la rue از کلیر لاژونی (Claire Lajeunie) ساخته شده بود.

گراهام برودبنت (Graham Broadbent) و پیت چرنین (Pete Czernin) از کمپانی Blueprint به همراه لبکی تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. دیارموید مک‌کیون (Diarmuid McKeown) و بن نایت (Ben Knight) از کمپانی Blueprint به همراه کمپانی‌های Atwater Capital، Apollo Films، Elemiah و Charades تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

فیلم Capernaum از لبکی در سال ۲۰۱۸ به اولین فیلم نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی‌ زبان اسکار تبدیل شد که به زبان عربی و توسط یک فیلم‌ساز زن ساخته شده است. از دیگر اعتبارات وی می‌توان به فیلم‌های Caramel و ?Where Do We Go Now اشاره کرد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.