استیون گراهام و آندره‌آ ریسبرو به فیلم موزیکال Matilda پیوستند

2 April 2021 - 14:43
فیلم موزیکال Matilda

استیون گراهام و آندره‌آ ریسبرو جدیدترین بازیگرانی هستند که به فیلم موزیکال کمپانی نتفلیکس با نام «متیلدا» اضافه شدند.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، این دو بازیگر قرار است که در نقش آقا و خانم ورم‌وود (Wormwood) در این فیلم به ایفای نقش بپردازند. فیلم Matilda اقتباسی از تئاتر موزیکالی به همین نام خواهد بود که پیش از این نیز در سال ۱۹۹۶، اقتباسی از این عنوان با نقش‌آفرینی دنی دویتو (Danny DeVito) در نقش آقا ورم‌وود و رئا پرلمان (Rhea Perlman) نیز در نقش خانم ورم‌وود در قالب فیلم موزیکالی ساخته شده بود.

با این حال، نه استیون گراهام (Stephen Graham) و نه آندره‌آ ریسبرو (Andrea Riseborough) در کارنامه بازیگری‌شان سابقه بازی در فیلمی موزیکال را دارند و مشخص نیست که آن‌ها چگونه می‌خواهند در این فیلم آواز بخوانند. به همین دلیل، این پروژه تبدیل به فیلمی بسیار جالب شده است.

این دو بازیگر نام برده شده اکنون به جمع دیگر بازیگران انتخابی این فیلم از جمله اما تامپسون (Emma Thompson)، لاسانا لینچ (Lashana Lynch) و بازیگر تازه‌کار و یازده ساله‌ این پروژه با نام آلیشا ویر (Alisha Weir) اضافه شده‌اند.

آلیشا ویر قرار است در این فیلم موزیکال در نقش قهرمان داستان با نام متیلدا ورم‌وود (Matilda Wormwood) نقش‌آفرینی کند. این بازیگر از تجربه پیشین خود در تئاتر موزیکالی با نام Once in Dublin و قدرت آوازخوانی‌اش در این پروژه استفاده خواهد کرد؛ اما تامپسون نیز قرار است در نقش مدیر مدرسه‌‌ای شرور و وحشتناک با نام خانم ترانچ بال در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. لاسانا لینچ که پیش از این، برای بازی در فیلم Captain Marvel دنیای سینمایی مارول و فیلم آینده جیمز باند با نام No Time to Die شناخته شده نیز، قرار است در نقش معلمی مهربان و بخشنده با نام خانم هانی در این پروژه حاضر شود.

این فیلم اقتباسی کمپانی نتفلیکس، براساس کتاب نوشته شده‌ای برای بچه‌ها با عنوان Matilda ساخته خواهد شد. این کتاب کلاسیک را نویسنده مشهور انگلیسی با نام رولد دال (Roald Dahl) در سال ۱۹۸۸ به قلم درآورده است. داستان آن نیز بر روی دختر بچه‌‌ای بسیار باهوش با نام متیلدا ورم‌وود تمرکز دارد که از خانواده سوءاستفاده‌گر خود که مدام با او بدرفتاری می‌کنند، رنج می‌برد. با رفتن او به مدرسه و پیدا کردن دوستان و دشمنانی جدید، او متوجه می‌شود که دارای توانایی با نام تلکنسیس (یک توانایی روحی ادعا شده‌ است که به فرد امکان می‌دهد بدون تعامل بدنی بر یک سیستم فیزیکی تأثیر بگذارد‌) می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد، دنی دویتو علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم اقتباسی ساخته شده از این کتاب در سال ۱۹۹۶، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. تئاتر موزیکال اجرا شده از این عنوان در سال ۲۰۱۱ نیز بسیار موفق ظاهر شده بود ولی علی‌رغم واکنش بسیار مثبت مخاطبین، نقد‌های ضد و نقیض از آن منتشر شده است.

فیلم Matilda جدیدترین فیلم موزیکال برنامه‌ریزی شده توسط کمپانی نتفلیکس می‌باشد. اخیراً نیز این کمپانی، فیلمی موزیکال با نام The Prom و با کارگردانی رایان مورفی (Ryan Murphy) را در ماه دسامبر سال پیش پخش کرده است. این فیلم نامزد دریافت چندین جایزه در مراسم گلدن گلوب نیز شده است.

از دیگر فیلم‌های آینده این ژانر نیز، می‌توان به فیلم مورد انتظار کمپانی برادران وارنر با نام In the Heights و با کارگردانی لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) و همچنین فیلم بازسازی شده استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با نام West Side Story و فیلم آینده کمپانی Universal Pictures با عنوان Dear Evan Hansen اشاره کرد. با توجه به موفقیت شبکه‌های اینترنتی و تعطیل شدن تئاترها به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط حال حاضر جهان، انتظارها برای تماشای این عناوین نام برده شده، بسیار بالا می‌باشد.

هنوز هیچ‌گونه تاریخ مشخصی برای پخش فیلم Matilda در شبکه اینترنتی نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.