پوستر‌ کاراکترهای سریال Jupiter’s Legacy منتشر شد

10 April 2021 - 12:34
Jupiter’s Legacy

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی از پوستر‌ کاراکترهای سریال آینده خود با عنوان «میراث ژوپیتر» به صورت رسمی رو‌نمایی کرده است.

سریال Jupiter’s Legacy، یکی از سریال‌های ابرقهرمانی آینده این کمپانی به حساب می‌آید و اکنون آن‌ها، از کاراکتر‌های اصلی حاضر در این سریال، پوستر‌هایی را منتشر کرده‌اند. همچنین در اوایل این هفته بود که کمپانی نتفلیکس از تریلر رسمی این سریال رونمایی کرد و اکنون با منتشر شدن پوستر‌های جدیدی از آن، می‌توان نگاه کامل‌تری را به کاراکترهای حاضر در این سریال انداخت.

از کاراکترهایی که کمپانی نتفلیکس پوستر آن‌ها را منتشر کرده است می‌توان به اتوپین (Utopian)، بانو لیبرتی (Lady Liberty)، پاراگون (Paragon)، کلویی (Chloe) و برین‌ویو (Brainwave) اشاره کرد.

نقش این کاراکترها را در این سریال به ترتیب جاش دوهامل (Josh Duhamel)، لسلی بیب (Leslie Bibb)، اندرو هورتون (Andrew Horton)، النا کومپوریس (Elena Kampouris) و بن دنیلز (Ben Daniels) ایفا کرده‌اند. کاراکتر اتوپین در این سریال رئیس خانواده خود با نام سمپسون و کاراکتر بانو لیبرتی نیز همسر او می‌باشد. فرزندان این خانواده ابرقهرمانی نیز پاراگون و کلویی نام دارند. کاراکتر برین‌ویو نیز در این سریال، برادر اتوپین می‌باشد.

سریال Jupiter’s Legacy براساس رمان گرافیکی نوشته شده توسط مارک میلر (Mark Millar) و فرانک کوایتلی (Frank Quitely) ساخته شده است. داستان آن نیز بر روی خانواده ابرقهرمانی بسیار مشهوری در جهان این سریال با نام سمپسون و روابط بین اعضای این خانواده تمرکز دارد.

همان‌طور که در پوستر‌های منتشر شده از اعضای این خانواده نیز مشخص می‌باشد، در این سریال شاهد درگیری‌های به وجود آمده به علت خصوصیات اخلاقی متفاوت هر یک از کاراکترهای این خانواده خواهیم بود. صفات شخصیتی هر یک از این کاراکترها نیز در پوستر‌های منتشر شده از آن‌ها کاملاً نمایان می‌باشد.

مدیر این سریال استیون اس. ده‌نایت (Steven S. DeKnight) نام دارد که او پیش از این نیز، سریال بسیار موفق و محبوب کمپانی مارول با عنوان Daredevil را در سال ۲۰۱۵ برای شبکه اینترنتی نتفلیکس تولید‌ کرده است. به نظر می‌رسد که سریال Jupiter’s Legacy قرار است تبدیل به یکی از سریال‌های بسیار بزرگ و ابرقهرمانی کمپانی نتفلیکس شود.

این سریال قرار است جایگزین سریال‌های مارولی پرطرفدار این شبکه از جمله سریال‌های Daredevil ،Jessica Jones ،Luke Cage ،Iron Fist ،The Defenders و The Punisher که در سال ۲۰۱۹ ساخت ادامه‌ آن‌ها کنسل شده بود، شود. سریال Jupiter’s Legacy اولین پروژه‌ای می‌باشد که کمپانی نتفلیکس آن را با همکاری کمپانی کمیک بوکی Millarworld Limited تولید کرده است. نتفلیکس این کمپانی را در سال ۲۰۱۷ خریداری کرده است. مارک میلر نیز مدیرعامل این کمپانی می‌باشد.

فصل اول سریال Jupiter’s Legacy دارای هشت قسمت خواهد بود. این سریال قرار است در تاریخ ۷ مه امسال (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

پوستر‌های منتشر شده از کاراکترهای این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

خلاصه رسمی داستان این سریال را نیز می‌توان در ادامه خواند:

پس از در امان نگه داشتن انسان‌ها به مدت یک قرن، اکنون اولین نسل از ابرقهرمان‌ها باید با آموزش دادن فرزندان خود، آن‌ها را برای ادامه دادن میراث‌شان آماده کنند ولی در این حین، به تدریج کشمکش‌ها بین آن‌ها افزایش پیدا می‌کند چرا که فرزندان این خانواده‌ برای اثبات ارزش‌های خود و همچنین ادامه دادن نام خانوادگی‌، شهرت‌ و استاندارهای وضع شدن توسط والدینشان در حال دست و پا زدن می‌باشند. سریال Jupiter’s Legacy، سریالی بسیار عظیم و ابرقهرمانی می‌باشد که داستان آن چندین دهه را پوشش خواهد داد و به موضوعات پیچیده‌ای مانند خانواده، قدرت و وفاداری می‌پردازد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.