بازیگر سریال Game Of Thrones به فیلم Aquaman 2 پیوست

18 April 2021 - 14:25
Aquaman 2

گزارش‌ها نشان می‌دهد که پیلو اسبک بازیگر دانمارکی سریال «بازی تاج و تخت»، در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم «آکوامن ۲» می‌باشد.

کاراکتر آرتور کری ملقب به آکوامن برای اولین بار در دنیای گسترده DC در فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice در سال ۲۰۱۶ با نقش‌آفرینی جیسون موموآ (Jason Momoa) ظاهر شد. سپس در سال ۲۰۱۸ بود که فیلم اختصاصی این کاراکتر با کارگردانی جیمز وان (James Wan) به نمایش درآمد.

در این فیلم شاهد تقابل کاراکتر آکوامن با برادر نیمه تنی‌اش با نام اورم ماریوس، ملقب به اوشن مستر بودیم که نقشه کشیده بود تا جنگ بزرگی را با انسان‌های روی زمین به راه بیندازد. نقش کاراکتر اوشن مستر را در این فیلم پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) ایفا کرده است. فیلم Aquaman توانست عملکرد فوق‌العاده‌‌ای از خود در باکس آفیس بر جای بگذارد و فروشی بیش از یک میلیارد دلار را در سینما‌های سراسر جهان تجربه کند.

با توجه به فروش فوق‌العاده آن، پس از مدتی کوتاه به ساخت قسمت دوم این فیلم چراغ سبز نشان داده شد و تاریخ پخش آن نیز، ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ (آذر ماه ۱۴۰۱) اعلام شد. تا به حال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده در تولید فیلم‌ها، فیلم‌های بسیاری تأخیر خورده‌اند ولی با این حال همچنان تغییری در تاریخ اکران این فیلم به وجود نیامده است.

طرح داستانی این فیلم هنوز مشخص نشده ولی جیمز وان قرار است دوباره برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم بازگردد. علاوه بر جیسون موموآ، از دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم دوباره حضور داشته باشند می‌توان به امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya-Abdul Mateen II) در نقش بلک مانتا و پاتریک ویلسون اشاره کرد. اکنون خبر رسیده که بازیگر جدیدی با نام پیلو اسبک (Pilou Asbaek) قرار است به جمع دیگر بازیگران حاضر در این فیلم اضافه شود.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، پیلو اسبک در حال مذاکره است تا به جمع بازیگران فیلم Aquaman 2 بپیوندد. هنوز مشخص نیست که او در نقش کدام کاراکتر در این فیلم ظاهر خواهد شد. این بازیگر بیشتر برای بازی در نقش یورن گریجوری در سریال Game of Thrones شهرت خود را به دست آورده و در آینده نیز قرار است در فیلم Samaritans به همراه سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ظاهر شود. در حال حاضر کمپانی برادران وارنر هیچ‌گونه اظهار نظری در رابطه با انتشار این خبر نکرده‌ است.

انتظار می‌رود که فیلم Aquaman 2 در فصل تابستان امسال به صورت رسمی وارد مرحله تولید شود. پیلو اسبک دومین بازیگری می‌باشد که از سریال Game of Thrones به جمع بازیگران حاضر در این فیلم اضافه شده چرا که بازیگر نقش اصلی این فیلم یعنی جیسون موموآ نیز پیش از این، در نقش کال دروگو در این سریال نقش‌آفرینی کرده است.

جیسون موموآ و پیلو اسبک در سریال Game of Thrones صحنه مشترکی را نداشته‌اند، بنابراین فیلم Aquaman 2 اولین پروژه‌ای می‌باشد که این دو بازیگر قرار است در آن، در کنار یکدیگر حاضر شوند. همان‌طور که گفته شد هیچ‌گونه اطلاعاتی از نقشی که پیلو اسبک قرار است در این فیلم ایفا کند منتشر نشده ولی با توجه به نقش این بازیگر در سریال Game of Thrones، احتمالاً او در نقش منفی این فیلم ظاهر خواهد شد.

علی‌رغم موفقیت عظیم قسمت اول این فیلم، فیلم Aquaman 2 قرار است چهار سال پس از به نمایش درآمدن قسمت اولش، پخش شود. این فاصله طولانی مدت به وجود آمده بین این دو فیلم دور از انتظار می‌باشد ولی احتمالاً این وقفه طولانی، به نفع این فیلم خواهد بود. همه‌گیری ویروس کرونا، تجربه دیدن فیلم‌ها در سینماها را در سال گذشته بسیار تحت تأثیر قرار داده و راه را برای تولید فیلم‌هایی با بودجه سنگین نیز سخت کرده است.

انتخاب پیلو اسبک برای نقش‌آفرینی در این فیلم، اولین خبری می‌باشد که پس از مدت‌ها از روند توسعه این پروژه به گوش رسیده است. با توجه به این‌که احتمالاً در چند ماه آینده این فیلم وارد مرحله تولید خواهد شد، امیدواریم که اطلاعات بیشتری نیز از این پروژه تا آن موقع منتشر شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.