تصاویر، پوستر و تاریخ انتشار مجموعه جدید Solos از آمازون

20 April 2021 - 15:42
مجموعه Solos

استودیو آمازون مجموعه‌ای از تصاویر، یک پوستر رسمی و تاریخ انتشار مجموعه جدید خود به نام Solos از دیوید ویل را منتشر کرد.
دیوید ویل (David Weil) این مجموعه را ساخته است که شامل بازیگرانی از جمله برنده جایزه اسکار یعنی ان هتوی (Anne Hathaway)، هلن میرن (Helen Mirren)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، أوزو أدوبا (Uzo Adubo)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، کنستانس وو (Constance Wu)، دن استیونز (Dan Stevens) و نیکول بهاری (Nicole Beharie) می‌شود.

این سریال به معنای انسان بودن می‌پردازد و با پیرامون این استدلال است که ما حتی در منزوی‌ترین لحظات خودمان از طریق تجربیات مشترک با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. اگر چه این مجموعه از لحاظ موضوع کلی محدود به زمان خاصی نمی‌شود، ولی صحنه‌های علمی-تخیلی معدودی در آن به کار برده شده است. طبق گزارش استودیو آمازون، همان‌طور که کاراکتر‌های اصلی این مجموعه با سفر در زمان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ربات‌هایی با هوش مصنوعی، برنامه‌ریزی خانه‌های هوشمند، پیوند حافظه غیرقانونی و موارد دیگر به منصه ظهور می‌رسند.

کارگردان فیلم Fifty Shades of Grey یعنی سم تیلور جانسون (Sam Taylor-Johnson) در کنار ویل و لورا لنکستر (Laura Lancaster) تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده دارند. تهیه‌کننده این مجموعه پیکسی وسپیسر (Pixie Wespiser) می‌باشد. این مجموعه در واقع اولین تجربه کارگردانی ویل می‌باشد. ویل سه قسمت، تیلور جانسون دو قسمت و زک برف (Zach Braff) و تیفانی جانسون (Tiffany Johnson) هر کدام یک قسمت از این مجموعه را کارگردانی می‌کنند.

مجموعه هفت قسمتی  Solos قرار است از ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) در استریمر Prime Video شروع به پخش کند.

در قسمت زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از این مجموعه را مشاهده نمایید.

مجموعه Solos

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.