اولین تریلر سریال پر ستاره Solos منتشر شد

13 May 2021 - 02:52

سریال Solos یکی از سریال‌های مورد انتظار شبکه آمازون است که بازیگران مطرح زیادی در آن حضور دارند و اکنون، اولین تریلر آن منتشر شده است.

این سریال که قرار است از هفته آینده توسط شبکه استریم آمازون منتشر شود، درباره معنای انسان بودن و رابطه داشتن افراد از طریق تجربیات مشترک است.

این سریال هفت قسمتی که دارای داستانی شخصیت محور است، از طریق شخصیت‌های مختلف با دیدگاه‌هایی متفاوت و در بازه‌های زمانی مختلف، نشان می‌دهد که حتی در تنهاترین لحظات زندگیمان نیز، از طریق تجربیات انسانی مشترک، با یکدیگر در ارتباط هستیم.

بازیگران مطرح زیادی چون مورگان فریمن (Morgan Freeman)، هلن میرن (Helen Mirren)، ان هتوی (Anne Hathaway) و آنتونی مکی (Anthony Mackie)، در این مجموعه آنتولوژی بازی خواهند کرد.

مجموعه آنتولوژی نوعی مجموعه است که هر قسمت (یا فصل) از آن، دارای یک تیم بازیگری و یا داستان متفاوت است. به عبارت دیگر، داستان قسمت (فصل) اول این مجموعه، با داستان قسمت دوم آن کاملا متفاوت خواهد بود.

این مجموعه توسط دیوید ویل (David Weil) ساخته شده است و وی با کارگردانی ۳ قسمت از آن، اولین تجربه کارگردانی خود را نیز با کارگردانی این مجموعه به دست آورده است.

لازم به ذکر است که تمام هفت قسمت فصل اول این سریال در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این سریال را دانلود و تماشا کنند.

می‌توانید تریلر این سریال را از صفحه یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: کمپانی آمازون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.