اولین تصاویر از کیت بکینسیل در فیلم اکشن Jolt ساخته آمازون

19 June 2021 - 04:24

کیت بکینسیل در فیلم جدید و اکشن Jolt در نقش زنی بازی می‌کند که مشکل کنترل اعصاب دارد و برای آرام کردن خود، باید به خود شوک وارد کند.

کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)؛ بازیگر انگلیسی که برای بازی در مجموعه دنیای مردگان (Underworld) مشهور شده است، با فیلم جدید خود، مجددا به ژانر اکشن بازگشته است.

این فیلم که Jolt نام دارد، داستان زنی به نام لیندی (با بازی بکینسیل) را روایت می‌کند که دچار یک اختلال عصبی نادر است که باعث می‌شود تا گاهی خشم، تمام وجود وی را فرا بگیرد و تنها راه مقابله وی با این مشکل، وارد کردن شوک به خودش است.

این موضوع باعث شده تا وی در زندگی شخصی خود دچار مشکل شود. با این وجود وی با جاستین آشنا می‌شود و در حالی که فکر می‌کند شرایط در حال بهبود پیدا کردن است، جاستین به قتل می‌رسد و لیندی که تبدیل به مضنون اصلی این قتل شده است، تصمیم می‌گیرد تا انتقام قتل جاستین را بگیرد.

در حالی که این فیلم حدود یک ماه دیگر منتشر خواهد شد، کمپانی آمازون هم اکنون نخستین تصاویر را از این فیلم که توسط تانیا وکسلر (Tanya Wexler) کارگردانی شده، منتشر کرده است.

به غیر از بکینسیل، بازیگرانی چون استنلی توچی (Stanley Tucci)، بابی کاناوله (Bobby Cannavale) و سوزان ساراندون (Susan Sarandon) نیز در این فیلم حضور پیدا کرده‌اند. توچی در این فیلم در نقش روانشناس شخصیت لیندی بازی کرده است.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) توسط شبکه استریم آمازون پرایم منتشر خواهد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

منبع: کمپانی آمازون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.