پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Spiral منتشر شد

21 April 2021 - 14:37
Spiral

کمپانی لاینزگیت به‌تازگی پوستری را از فیلم ترسناک و آینده خود با عنوان «مارپیچ» منتشر کرده که در آن می‌توان تاریخ جدید پخش این فیلم را در سینماها مشاهده کرد.

فیلم Spiral: From the Book of Saw نهمین قسمت از سری فیلم‌های بسیار محبوب فرنچایز Saw می‌باشد. در پوستر جدید منتشر شده از این فیلم می‌توان تاریخ جدید تعیین شده برای پخش آن که قرار است در ماه بعدی میلادی در سینماها به نمایش گذاشته شود را نیز مشاهده کرد. داستان این فیلم به تحقیق و بررسی در مورد قاتلی جدید و مرموز می‌پردازد.

در این پوستر جدید، می‌توان کریس راک (Chris Rock) را در نقش کارآگاهی با نام ازکیل بنکس مشاهده کرد که تحقیقاتش در مورد یکی سری از قتل‌های وحشتناک، او را به مرکز بازی‌های قاتل این فیلم سوق داده است. عکس جدید منتشر شده از این فیلم تنها نمونه‌ای کوچکی از صحنه‌های موش و گربه‌ بازی‌ حاضر در این فیلم می‌باشد ولی با این حال لوگو مارپیچی و درخشانی که در پشت تصویر این کاراکتر دیده می‌شود، نشان از موردی می‌دهد که فکر او را درگیر کرده است.

علاوه بر کریس راک، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نیز قرار است در این فیلم در نقش پدر او و پلیس باتجربه‌ای با نام مارکوس بنکس ظاهر شود. بازیگر بریتانیایی با نام مکس مینگلا (Max Minghella) نیز در نقش کارآگاهی تازه‌کار با نام ویلیام شنک در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است.

پوستر جدید منتشر شده از این فیلم، هیجان‌‌ها را برای تماشای آن بالا برده است. این فیلم در ابتدا قرار بوده در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) در سینماها اکران شود ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها پخش آن به تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) موکول شد و اکنون نیز با انتشار این پوستر، تاریخ پخش آن به یک هفته جلوتر منتقل شده است.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ جدید پخش این فیلم و منتشر شدن تریلر جدیدی از آن در هفته‌های گذشته، شایعاتی نیز مطرح شده که نشان می‌دهد دهمین قسمت از سری فیلم‌های Saw در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد. با توجه به این شایعات، به نظر می‌رسد که کمپانی Lionsgate نسبت به موفق ظاهر شدن این فیلم مطمئن است چرا که این پروژه، تنها فیلم بزرگی می‌باشد که تاریخ پخش اینترنتی برای آن اعلام نشده است.

به نظر می‌رسد که اطمینان کمپانی Lionsgate از موفقیت این فیلم، پایه و اساس درستی داشته باشد چرا که علاوه بر حضور بازیگرانی بزرگ در این پروژه، تعدادی از عوامل ساخت و مشهور قسمت‌های پیشین این فرنچایز نیز در ساخت فیلم Spiral نقش داشته‌اند.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را، نویسنده‌های قسمت پیشین این فرنچایز با نام‌های جاش استولبرگ (Josh Stolberg) و پیتر گلدفینگر (Peter Goldfinger) بر عهده داشته‌اند و کار کارگردانی این فیلم را نیز، کارگردان قسمت‌های قبلی این فرنچایز (فیلم‌های Saw II، Saw III و Saw IV) با نام دارن لین بوسمن (Darren Lynn Bousman) انجام داده است.

در حال حاضر فیلم Spiral: From the Book of Saw برای پخش در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) به صورت انحصاری در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Spiral

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.