تریلر فصل دوم سریال انیمیشنی Love, Death and Robots منتشر شد

21 April 2021 - 14:48
Love, Death and Robots

کمپانی نتفلیکس علاوه بر رونمایی از تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی خود با عنوان «عشق، مرگ و ربات‌ها»، تاریخ پخش این سریال را نیز مشخص کرده است.

این مجموعه آنتولوژی (به برنامه تلویزیونی‌ گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل آن، از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده ‌شود) و انیمیشنی قرار است در ماه آینده میلادی در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود. پیش از این نیز کمپانی نتفلیکس به ساخت فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۹ چراغ سبز نشان داده بود و از آن موقع تا به حال، فصل دوم آن در دست تولید قرار داشته است.

اخیراً نیز صحبت‌های بسیاری مبنی بر لو رفتن تریلر فصل دوم سریال Love, Death and Robots شنیده شده ولی اکنون با به نمایش درآمدن تریلر رسمی فصل دوم این سریال، کمپانی نتفلیکس به این شایعه‌ها پایان داده و در حال حاضر می‌توان برای اولین بار نگاهی را به فصل دوم سریال Love, Death and Robots انداخت.

در فصل دوم این سریال نیز مانند فصل پیشین آن، شاهد داستان‌های بزرگسالانه‌ متعددی در قالب سبک‌های انیمیشنی متفاوت و مختلف خواهیم بود. علاوه بر مشخص شدن تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشنی Love, Death and Robots در این تریلر، پخش فصل سوم این سریال نیز در سال ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی نتفلیکس تائید شده است. برخلاف فصل ابتدایی این سریال که شامل ۱۸ قسمت بوده، فصل دوم آن تنها دارای ۸ قسمت خواهد بود.

سریال انیمیشنی Love, Death and Robots را تیم میلر (Tim Miller) به همراه دیوید فینچر (David Fincher) برای شبکه اینترنتی نتفلیکس خلق کرده‌اند. تیم میلر در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌های بزرگی از جمله فیلم Deadpool و Terminator: Dark Fate را بر عهده داشته و دیوید فینچر نیز سازنده و کارگردان سریال جنایی تحسین شده شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Mindhunter بوده است. از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال انیمیشنی Love, Death and Robots نیز می‌توان به جوشوا دونن (Joshua Donen) و جنیفر میلر (Jennifer Miller) اشاره کرد.

تیم میلر وظیفه نظارت بر تولید فصل دوم این سریال را بر عهده داشته و جنیفر یو نلسون (Jennifer Yuh Nelson) نیز کارگردان ناظر فصل دوم این پروژه بوده است. جنیفر یو نلسون در کارنامه خود وظیفه کارگردانی پروژه‌های متنوعی از جمله قسمت دوم و سوم سری فیلم‌های انیمیشنی Kung Fu Panda و فیلم لایو اکشن کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان The Darkest Minds را بر عهده داشته است.

کمپانی نتفلیکس علاوه بر رونمایی از تریلر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی Love, Death and Robots، تصاویری را نیز از این فصل منتشر کرده که می‌توان آن‌ها را در ادامه مشاهده کرد:

Love, Death and Robots

Love, Death and Robots

تمامی قسمت‌های فصل دوم این سریال انیمیشنی در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته خواهد شد و فصل سوم آن نیز قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۲ در این شبکه به نمایش درآید.

تریلر رسمی به نمایش گذاشته شده از فصل دوم این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.