پاتریک ویلسون در حال تمرین برای بازی در فیلم Aquaman 2

21 April 2021 - 22:02
پاتریک ویلسون

پاتریک ویلسون تصویری را به نشانه شروع تمرین‌های خود برای بازی کردن در دنباله محبوب Aquaman 2 در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.

مدتی است که می‌دانیم پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) برای دومین سفر جیمز وان (James Wan) به آتلانتیس به عنوان پادشاه تازه عزل‌شده یعنی اورم معروف به “اوشن مستر” به این دنباله بازمی‌گردد، اما واقعیت این است که او در حال آماده شدن برای بازی نقش مذکور می‌باشد.

فیلم Aquaman پس از این که فروشی معادل ۱٫۱ میلیارد دلار داشت و به پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی DC از کمیک‌ها تبدیل شد، همه را غافلگیر کرد. این موضوع به نوبه خود باعث شد انتظار بیشتری برای دنباله‌ای از این فیلم به وجود بیاید. اگرچه ساخت اسپین‌آفی از این فرنچایز به نام The Trench به تازگی توسط کمپانی برادران وارنر لغو شد.

طبق آخرین صحنه‌هایی که ما از اورم تماشا کردیم، او پس از آن نبرد حماسی روی زیردریایی می‌توانست به یک متحد برای کاراکتر قهرمان جیسون موموا (Jason Momoa) تبدیل شود؛ زیرا کاراکتر قهرمان فیلم او را شکست داد ولی به جای کشتن او جانش را بخشید. بودن او در این دنباله به هیچ وجه چیز بدی نیست، مخصوصا به خاطر ایفای نقش عالی او در فیلم اصلی، با وجود تمام دیالوگ‌های ضعیفی که با یک چهره آراسته آن‌ها را ادا می‌کرد.

اگر بخواهیم از یک دید کاملا سرگرم‌کننده به فیلم Aquaman نگاه کنیم، این فیلم با بودجه کلانش یک ریسک پرخطر بود.

این گونه که از اطلاعات برمی‌آید به نظر می‌رسد امسال سال پرکاری برای ویلسون باشد. از پروژه‌های امسال او می‌توان به Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار است در ماه ژوئن در استریمر HBO Max منتشر شود، فیلم Aquaman 2 و کارگردانی دنباله‌ای برای فرنچایز Insidious اشاره کرد. به تازگی پیلو اسبک (Pilou Asbaek) به بازیگران دیگر این دنباله از جمله موموا، ویلسون، امبر هرد (Amber Heard)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، یحیی عبدالمتین II (Yahya Abdul-Mateen II) و دیگران پیوست.

فیلم Aquaman 2 قرار است در ماه دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده توسط این بازیگر را مشاهده نمایید که نشان‌دهنده تمرین‌های سخت او می‌باشد.

پاتریک ویلسون

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.