وین دیزل قرار است در فیلم Rock ‘Em Sock ‘Em Robots بازی کند

22 April 2021 - 15:16
وین دیزل

وین دیزل ستاره فرنچایز Fast and Furious قرار است در فیلم رباتی Rock ‘Em Sock ‘Em Robot از دو کمپانی یونیورسال و ماتل بازی کند.

احتمالا فیلم Real Steel با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) که شبیه به لایواکشن بازی Rock ‘Em Sock ‘Em Robots بود را به یاد دارید. بسیار خوب، هالیوود هنوز هم فکر می‌کند که این ایده خوبی برای ساخت فیلم است؛ زیرا کمپانی‌های یونیورسال و ماتل وین دیزل (Vin Diesel) را برای بازی در فیلم جدیدشان به نام Rock ‘Em Sock ‘Em Robots انتخاب کرده‌اند. این فیلم درست مانند فیلم Fast and Furious درباره خانواده است.

داستان این فیلم به نویسندگی سازنده فیلم Rampage یعنی رایان انگل (Ryan Engle)، پیرامون یک پدر (البته نه هیو جکمن) و فرزندش (البته نه داکوتا گویو (Dakota Goyo)) است که پیوند عجیبی با یک ماشین جنگی پیشرفته به وجود می‌آورند؛ این داستان آشنا به نظر نمی‌رسد؟

مشخص نیست که دیزل قرار است نقش پدر یا ربات یا کاراکتر دیگری را بازی کند، ولی او از تهیه‌کنندگان این فیلم در کنار خواهرش یعنی سامانتا وینسنت (Samantha Vincent) به نمایندگی از کمپانی خودشان به نام One Race Films می‌باشد. کوین مک‌کئون (Kevin McKeon) به نمایندگی از کمپانی Mattel نظارت بر پروژه ساخت را بر عهده دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.