گل گدوت ستاره و تولید کننده فیلم Meet Me in Another Life خواهد بود

29 April 2021 - 14:02

گل گدوت قرار است فیلمی را براساس رمان علمی‌-تخیلی و رمانتیک «من را در زندگی دیگری ملاقات کن» تولید کرده و در آن نقش‌آفرینی کند.

رمان l Meet Me in Another Life را نویسنده‌ای با نام کاتریونا سیلوی (Catriona Silvey) به قلم درآورده است. با وجود این‌که این رمان تنها در روز گذشته منتشر شده ولی از قرار معلوم فروش حق اقتباس آن، بسیار رقابتی بوده است.

این پروژه را کمپانی‌های Atlas Entertainment و Pilot Wave تولید خواهند کرد. کمپانی Pilot Wave متعلق به گل گدوت (Gal Gadot) و جارون ورسانو (Jaron Varsano) می‌باشد. کورت کانموتو (Kurt Kanemoto) از کمپانی Atlas Entertainment نیز وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم نیز که قرار است از رمان l Meet Me in Another Life اقتباس شود، بر روی مرد و زنی تمرکز خواهد داشت که به صورت اتفاقی پشت سر هم در جهان‌های مختلفی با یکدیگر ملاقات خواهد کرد. داستان این فیلم هیجان‌انگیز و تخیلی به بررسی نسخه‌های مختلفی از عشق و چگونگی تأثیر قدرت انتخاب در تغییر دادن همه‌چیز می‌پردازد.

داستان رمان علمی‌-تخیلی l Meet Me in Another Life بر روی دو کاراکتر با نام‌های تورا و سانتی تمرکز دارد که به صورت اتفاقی در شهری خارجی با یکدیگر ملاقات می‌کنند. با وجود تصادفی غم‌انگیز، آن‌ها همچنان در نسخه‌های مختلفی از جهان هستی و زمان در مسیر یکدیگر قرار می‌گیرند و در این راه تبدیل به دوستانی نزدیک، همکار، عاشق و معشوق و دشمنان یکدیگر می‌شوند و درنهایت نیز تصمیم می‌گیرند که کشف کنند چرا سرنوشت قصد دارد آن‌ها را در شرایط متفاوتی به یکدیگر برساند.

به نظر می‌رسد که از داستان رمان Meet Me in Another Life می‌توان فیلم بسیار جالبی را در ژانر علمی-تخیلی و رمانتیک تولید کرد. گل گدوت یکی از مشهورترین و گران‌قیمت‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود می‌باشد ولی با این حال بیشتر کارهای او شامل فیلم‌های بسیار بزرگ بوده، بنابراین بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم او چگونه قرار است در این فیلم شخصیت‌-محور به ایفای نقش بپردازد.

هنوز مشخص نیست که کدام کمپانی وظیفه توزیع این فیلم را بر عهده خواهد داشت ولی با این حال هم چارلز روون (Charles Roven) و هم گل گدوت از کمپانی Atlas Entertainment، رابطه بسیار قوی را با کمپانی Warner Bros تشکیل داده‌اند، بنابراین جای تعجبی وجود نخواهد داشت اگر این کمپانی وظیفه توزیع و حق پخش این فیلم را بر عهده بگیرد. با این وجود، با توجه به برنامه‌های کاری شلوغ ستاره این فیلم یعنی گل گدوت، امکان دارد که این پروژه به این زودی‌ها وارد مرحله تولید نشود.

گل گدوت قرار است در آینده، در فیلم اکشن و پرهزینه کمپانی نتفلیکس با عنوان Red Notice در مقابل دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ظاهر شود. این فیلم برای پخش در سال جاری در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این فیلم، کمپانی نتفلیکس اخیراً حق پخش فیلم جاسوسی و مهیج این بازیگر با عنوان Heart of Stone را نیز به دست آورده که امکان دارد این پروژه، به وجود آورنده فرنچایز احتمالی دیگری برای این کمپانی باشد.

به غیر از فیلم‌های Red Notice و Heart of Stone، از کارهای آینده این بازیگر می‌توان به فیلم تأخیر خورده Death on the Nile کمپانی دیزنی، سریال کوتاه Hedy Lamarr، فیلم Cleopatra و قسمت سوم از سری فیلم‌های Wonder Woman اشاره کرد. فیلم Death on the Nile قرار است در تاریخ ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

سریال کوتاه Death on the Nile نیز قرار است به جای پخش در شبکه Showtime در شبکه اپل تی‌وی پلاس به نمایش گذاشته شود. وظیفه کارگردانی فیلم Cleopatra را کارگردان سری فیلم‌های Wonder Woman با نام پتی جنکینز (Patty Jenkins) بر عهده خواهد داشت و قسمت سوم فیلم Wonder Woman نیز، اکنون در مراحل اولیه توسعه‌‌اش قرار دارد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید گل گدوت برنامه‌ کاری شلوغی را دارد ولی با این حال فیلم Meet Me in Another Life قرار است تجربه کاملاً جدیدی را برای او رقم بزند و با توجه با حضور این بازیگر مطرح در این پروژه، این فیلم قطعاً توجه‌های بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.