اعلام تاریخ انتشار گرانترین فیلم تاریخ نتفلیکس با بازی راک، گدوت و رینولدز

8 July 2021 - 20:11

کمپانی نتفلیکس تاریخ انتشار اکشن پرستاره و مورد انتظار اعلان قرمز که گران‌ترین محصول تاریخ این شبکه است را، با کمک بازیگران آن اعلام کرد.

دوئین جانسون (Dwayne Johnson) لحظاتی قبل و از طریق صفحه اجتماعی خود، تاریخ انتشار فیلم مورد انتظار اعلان قرمز (Red Notice) را اعلام کرد. اعلان قرمز، گران‌ترین پروژه تاریخ شبکه نتفلیکس است.

در این فیلم علاوه بر جانسون، گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند و راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber‎)، این فیلم را کارگردانی کرده است.

تربر که پیش از این در فیلم‌های اطلاعات مرکزی (Central Intelligence) و آسمان‌خراش (Skyscraper) با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر را نیز برعهده داشته است.

این فیلم اکشن، داستان اعلام یک اعلان قرمز (تلاش جهانی برای دستگیری شخصی خاص) توسط پلیس بین‌الملل را نشان می‌دهد که باعث می‌شود یک مامور FBI (با بازی جانسون) مجبور به همکاری با دو دشمن قدیمی خود یعنی تحت تعقیب‌ترین دزد آثار هنری (با بازی گدوت) و برترین کلاه‌بردار تاریخ (با بازی رینولدز) شود.

جانسون در سال ۲۰۱۹ این فیلم را جهت مزایده به کمپانی‌های مطرح فیلم‌سازی ارسال کرد که کمپانی یونیورسال در ابتدا موفق به کسب حق ساخت و پخش آن شد. اما جانسون در ادامه درخواست حقوق ۲۰ میلیون دلاری برای خود و حداقل ۱۰ میلیون دلاری برای مارشال تربر کرد.

این درخواست جانسون با توجه به حضور دو بازیگر مطرح دیگر و حقوق بالای آنها و البته هزینه ساخت فیلم، باعث شد تا یونیورسال از ساخت این فیلم پشیمان شود. در نهایت نتفلیکس از فرصت استفاده کرده و با پرداخت ۱۳۰ میلیون دلار، حق ساخت این فیلم را به دست آورد.

اکنون و بنابر گفته جانسون، این فیلم در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) سال کنونی از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

جانسون ضمن اعلام این خبر، عکسی از خود در کنار گل گدوت و رایان رینولدز در این فیلم را منتشر کرده است که می‌توانید آن را از طریق صفحه اینستاگرام وی، مشاهده کنید.

منبع: صفحه اینستاگرام دوئین جانسون

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.