انتشار اولین تریلر فیلم ابرقهرمانی ونوم ۲ با بازی تام هاردی

10 May 2021 - 18:59

ونوم بازگشته است! کمپانی سونی دقایقی قبل، نخستین تریلر رسمی فیلم ونوم ۲ با بازی تام هاردی را منتشر کرد.

قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی ونوم (Venom) که بگذارید کارنیج بیاید (Let There Be Carnage) نام دارد، به زودی اکران خواهد شد و کمپانی سونی دقایقی قبل، علاوه بر انتشار پوستر این فیلم، اولین تریلر رسمی آن را نیز منتشر کرد.

پس از مشخص شدن عنوان این قسمت، به جز تغییر تاریخ اکران فیلم به علت همزمانی با قسمت نهم مجموعه سریع و خشن (Fast & Furious 9)، خبر دیگری از این فیلم منتشر نشده بود تا اینکه امروز تریلر فیلم منتشر شد.

قسمت نخست فیلم ونوم که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، بسیار موفق‌تر از انتظارات ظاهر شد و توانست در گیشه به فروش فوق‌العاده ۸۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

در قسمت دوم و به مانند قسمت نخست، تام هاردی (Tom Hardy) در نقش نخست بازی کرده است و وودی هارلسون (Woody Harrelson) نیز در کنار وی و به عنوان نقش منفی، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر میشل ویلیامز (Michelle Williams) که از قسمت قبل در این فیلم حضور دارد، نائومی هریس (Naomie Harris) نیز به جمع بازیگران این قسمت فیلم اضافه شده است.

لازم به ذکر است که ونوم ۲ که توسط اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی شده است، در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اکران خواهد شد.

اولین پوستر رسمی از فیلم ونوم ۲

منبع: کمپانی سونی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مجتبی احمدی says:

    سلام
    به به
    عالییی بود
    امیدوارم فیلم بسیار مهیج و هیجانییی باشه
    و زودتر اکران بشه…
    ممنون از شما