اولین تریلر فیلم Fatherhood کمپانی نتفلیکس منتشر شد

11 May 2021 - 14:33
Fatherhood

کمپانی نتفلیکس از اولین تریلر فیلم درام و مورد انتظار خود با عنوان Fatherhood و با نقش‌آفرینی کوین هارت رونمایی کرده است.

این فیلم براساس رمانی الهام‌بخش با عنوان Two Kisses for Maddy: A Memoir of Loss & Love ساخته شده است. این رمان را نویسنده‌ای با نام متیو لوگلین (Matthew Logelin) به قلم درآورده است. این فیلم قرار است در روز پدر در ماه ژوئن در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

کوین هارت (Kevin Hart) در این فیلم در نقش قهرمان داستان و کاراکتری با نام مت نقش‌آفرینی کرده است. کاراکتر او در این فیلم، پدر سخت‌کوشی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا نیاز‌های دخترش را برآورده کند و مهم نیست که در این راه با چه چالش‌هایی روبه‌رو شود. مت کاراکتری است که از اعماق وجودش مصمم است تا عملکردی بهتری داشته باشد و از عهده وظایف پدری خود برآید.

نقش دختر این کاراکتر را در این فیلم، بازیگری با نام ملودی هرد (Melody Hurd) ایفا کرده است. این بازیگر کم سن و سال پیش از این نیز، در سریال اورجینال و ترسناک شبکه اینترنتی پرایم ویدیو آمازون با عنوان Them در نقش کاراکتری با نام مدی، نقش‌آفرینی کرده است.

از دیگر بازیگران اصلی حاضر در این فیلم می‌توان به الفری وودارد (Alfre Woodard)، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery)، دی‌واندا وایز (DeWanda Wise)، آنتونی کاریگانان (Anthony Carriganan) و پل رایزر (Paul Reiser) اشاره کرد.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را دانا استیونز (Dana Stevens) و پل ویتز (Paul Weitz) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. مارتی بوون (Marty Bowen)، کوین هارت، دیوید بوبیر (David Beaubaire) و پیتر کرنان (Peter Kiernan) نیز تولید‌کنندگان این فیلم را تشکیل می‌دهند. کوین هارت نیز در روز گذشته، با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر از هیجان خود برای پخش شدن این فیلم خبر داده است.

متن توییت او به شکل زیر می‌باشد:

تریلر جدید! (فیلم) Fatherhood در ماه ژوئن در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر می‌شود … تقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید … این فیلم، (فیلمی) بسیار ویژه است!

فیلم Fatherhood دومین فیلمی است که کوین هارت در آن، در نقش دراماتیکی به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این نیز او در فیلم درامی با عنوان The Upside در مقابل برایان کرانستون (Bryan Cranston) در نقشی مشابه نقش‌آفرینی کرده که متأسفانه منتقدین از این فیلم استقبال خوبی نکرده‌اند. آن‌ها داستان این فیلم را قابل پیش‌بینی خوانده‌اند و همچنین از خوش‌بینی بیش از حد این فیلم نیز انتقاد ‌کردند. امیدواریم که فیلم Fatherhood کوین هارت بتواند بهتر از این فیلم ظاهر شود.

همانطور که گفته شد فیلم Fatherhood قرار است در روز پدر یعنی در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر پخش شده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.