رجینا کینگ فیلم اقتباسی جدیدی را کارگردانی خواهد کرد

13 May 2021 - 00:34

رجینا کینگ برای کارگردانی فیلم اقتباسی از کتاب کمیک Bitter Root قراردادی را امضا کرده است. رجینا کینگ (Regina King) که اولین کارگردانی خود را در فیلم درام و تحسین شده One Night in Miami تجربه کرده بود، برای کارگردانی فیلم اقتباسی از کتاب کمیک Bitter Root قراردادی را امضا کرده است.

برایان ادوارد هیل (Bryan Edward Hill)، نویسنده فیلم جدید Power Rangers، در حال بازنویسی فیلمنامه Bitter Root است. دیوید اف واکر (David F. Walker)، سانفورد گرین (Sanford Green) و چاک براون (Chuck Brown) خالقان این کتاب، به همراه شان اوولو (Sean Owolo) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم فعالیت خواهند کرد. کینگ در کنار رایان کوگلر (Ryan Coogler) و زینزی کوگلر (Zinzi Coogler) و سو اوهانیان (Sev Ohanian) تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

داستان Bitter Root در دوران رنسانس هارلم جریان دارد و فیلم هیولا محوری است که در آن خاندانی از هم پاشیده که زمانی شکارچی هیولا بودند با شیطانی غیر قابل تصور در شهر نیویورک روبرو می‌شوند. نسل هاست خاندان سنگریس چندین نسل، افراد آلوده به یک نیروی ماورا طبیعی که انسان‌ها را به هیولا تبدیل می‌کنند، شکار و معالجه می‌کنند. اگرچه بسیاری از افراد سنگریس در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند، اما اعضای خاندانی که جان سالم به در بردند به امید خنثی کردن حمله، یا باید موجودات را بکشند یا نجات دهند.

کینگ یکی از مشهورترین افراد سینمای هالیوود تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار و گلدن گلوب برای بازی در نقش مکمل در فیلم درام If Beale Street Could Talk از بری جنکینز (Barry Jenkins) و همچنین چهار جایزه امی برای کارش در American Crime، Seven Seconds و اخیراً Watchmen شده است.

کینگ در اقتباس از فیلمنامه One Night in Miami اثر کمپ پاورز (Kemp Powers) بسیار موفق عمل کرد به طوریکه سه بار نامزد اسکار و همچنین گلدن گلوب بهترین کارگردانی شد. با توجه به اینکه کینگ با رایان کوگلر در این پروژه همکاری می‌کند، می‌توان امیدوار بود در کنار فیلم‌های MCU و DCEU شاهد فیلمی تماشایی باشیم. در صورتی که اطلاعاتی از بازیگران این فیلم منتشر شود، با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.