رجینا کینگ درام فراطبیعی Slay را می‌سازد

15 October 2020 - 13:00

کمپانی CW در حال ساخت درام Slay با تهیه‌کنندگی اجرایی برنده جایزه امی و اسکار، رجینا کینگ (Regina King)، می‌باشد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Slay، به نویسندگی جولیان جانسون (Julian Johnson) و نظارت اجرایی تهیه‌کننده سریال CSI: NY، پم ویزی (Pam Veasey)، پیرامون کارسون جونز، یک نوجوان جسور و شوخ‌طبع با طبیعتی آفریقایی، پوتین‌های چرمی، هیبت دهه‌ هفتاد و به لطف خون باستانی آفریقایی مادرش، موهبت‌های فراطبیعی است که مسئولیت خود برای استفاده از آن‌ها را برای محافظت از مثلث تاریخی ویرجینیا (یکی از مناطق خالی از سکنه در کشور) در برابر نیروهای تاریکی می‌پذیرد.

رجینا کینگ و خواهرش، رینا کینگ (Reina King)، به نمایندگی از کمپانی Royal Ties Prods تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند. ویزی و جانسون نیز در کنار دو خواهر تهیه‌کننده اجرایی هستند. استودیو CBS مسئول فیلم‌برداری این درام است.

این فیلم باعث همکاری رجینا کینگ و ویزی را برای بار دیگر می‌شود؛ دو سال پیش کینگ، اولین درام خود را به نام The Finest درباره پنج خواهر افریقایی_آمریکایی که همه افسرهای پلیس در NYPD (دپارتمان پلیس نیویورک) بودند کارگردانی کرد که فیلم‌نامه آن را ویزی نوشته بود. این دو نفر همچنین تجربه تهیه‌کنندگی اجرایی مشترک را نیز داشته‌اند.

رجینا کینگ به تازگی چهارمین جایزه امی ‌خود را طی پنج سال ساخت و پخش سریال Watchman از شبکه HBO دریافت کرد. شروع کارگردانی کینگ در فیلم One Night In Miami بود که جوایز زیادی به ارمغان آورد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.