تریلر سریال Clarice دنباله سکوت‌بره‌ها منتشر شد

11 January 2021 - 16:59
سریال Clarice

شبکه CBS اولین تریلر کامل سریال جدید Clarice را منتشر کرد که پخش آن قرار است از ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن) آغاز شود.

تریلر دنباله فیلم The Silence of the Lambs «سکوت بره‌ها» که ترانه Country Road جان دنور (John Denver) روی آن پخش می‌شود، ربکا بریدز (Rebecca Breeds) را در نقش اصلی نشان می‌دهد. او همان نقشی را بازی می کند که جودی فاستر (Jodie Foster) در فیلم برنده اسکار سال ۱۹۹۱ بر اساس رمان توماس هریس (Thomas Harris) به تصویر کشیده بود.

داستان سریال Clarice در سال ۱۹۹۳ اتفاق می‌افتد، یک سال پس از رویداد‌های سکوت بره‌ها. این سریال پیرامون داستان مامور FBI یعنی کلاریس استارلینگ، با بازی بریدز، می‌باشد که او را حین بازگشت برای تعقیب قاتلان سریالی در دنیای سیاسی و پر مخاطره واشنگتن دی‌سی به تصویر می‌کشد.

در حالی که آماده می‌شویم با مامور استارلینگ به سفری جدید برویم، پرش‌هایی به فیلم اصلی را نیز در این سریال می‌بینیم. تهیه‌کنندگان این سریال جنی لومت (Jenny Lumet)، الکس کورتزمن (Alex Kurtzman)، کمپانی MGM Television و استودیو CBS می‌باشند. از بازیگران این سریال می‌توان به مارنی کارپنتر (Marnee Carpenter)، جینی اتکینسون (Jayne Atkinson)، شاون دویل (Shawn Doyle) و تیم گنی (Tim Guinee) اشاره کرد.

الیزابت کلاوایتر (Elizabeth Klaviter) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را در کنار مجری‌گری پروژه بر عهده دارد. کلاوایتر و لومت تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را در کنار کورتزمن، آرون بایرس (Aaron Baiers) و هذر کیدن (Heather Kadin) انجام می‌دهند.

تریلر این سریال مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.