قسمت دوم فیلم Enola Holmes ساخته خواهد شد

14 May 2021 - 13:32
Enola Holmes

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر، خبر ساخت قسمت دوم فیلم «انولا هولمز» را به صورت رسمی تائید کرده است.

هنری کویل (Henry Cavill) قرار است بار دیگر در قسمت دوم این فیلم و در ماجراجویی‌های جدید، در نقش شرلوک هولمز و برادر بزرگ‌تر کاراکتر انولا به ایفای نقش بپردازد. میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) نیز همانند قسمت پیشین، دوباره در نقش کاراکتر انولا و خواهر کوچک‌تر شرلوک هولمز، برای حل کردن معماهایی جدید، در قسمت دوم فیلم Enola Holmes حاضر خواهد شد.

وظیفه هدایت این فیلم را نیز مانند قسمت اول آن، کارگردان بریتانیایی با نام هری بردبیر (Harry Bradbeer) بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه فیلم Enola Holmes 2 را نیز نویسنده قسمت اول آن با نام جک تورن (Jack Thorne) به قلم درخواهد آورد.

میلی بابی براون با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با ساخته شدن قسمت دوم این فیلم گفت:

من بی‌صبرانه در انتظار همکاری مجدد با خانواده انولا هولمز هستم. (کاراکتر) انولا جای خاصی را در قلب من دارد، (چرا که او) بسیار قوی، شجاع، باهوش است. من با اشتیاق در انتظار تماشای ماجراجویی‌های این کاراکتر (در قسمت دوم این فیلم) توسط طرفداران خواهم بود.

قسمت اول این فیلم براساس سری کتاب‌های بسیار محبوب نوشته شده توسط نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) با نام The Enola Holmes Mysteries ساخته شده است. داستان این فیلم بر روی خواهر جوان و سرکش کاراکتر شرلوک هولمز با نام انولا تمرکز دارد که کارآگاه بسیار بااستعدادی می‌باشد و اغلب از برادران مشهور خود پیش‌دستی می‌کند. سری کتاب‌های The Enola Holmes Mysteries که شامل شش جلد می‌باشد تا به حال چندین بار نامزد دریافت جایزه ادگار (جایزه‌ای است که هرساله توسط انجمن نویسندگان رازگون آمریکا، به افتخار ادگار آلن پو به بهترین آثاری که در سال قبل در قالب رمان رازآلود، اثر غیرتخیلی، برنامه تلویزیونی، فیلم یا تئاتر تولید یا منتشر شده اهدا می‌شود) شده است.

قسمت دوم این فیلم را کمپانی Legendary با همکاری نتفلیکس تولید خواهند کرد. قسمت اول این فیلم در ابتدا متعلق به کمپانی Legendary بوده که در سال پیش کمپانی نتفلیکس با خریداری کردن حق پخش آن، این فیلم را از آن خود کرده است.

میلی بابی براون که جزء یکی از تولید‌کنندگان قسمت اول این فیلم بوده، قرار است در قسمت دوم آن نیز، به همراه خواهر خود با نام پیج براون (Paige Brown) و از طریق کمپانی‌شان با نام PCMA Productions به عنوان تولید‌کنندگان این پروژه، در ساخت آن نقش داشته باشند. از دیگر تولید‌کنندگان قسمت دوم می‌توان به مری پرنت (Mary Parent)، الکس گارسیا (Alex Garcia) و علی مندز (Ali Mendes) از کمپانی Legendary اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت دوم فیلم Enola Holmes را نیز هری بردبیر، جک تورن، مایکل درایر (Michael Dreyer) و جاشوا گرود (Joshua Grode) تشکیل می‌دهند.

آمار تماشای قسمت اول این فیلم بسیار چشم‌گیر است چرا که پس از سپری شدن ۲۸ روز از زمان پخش قسمت اول این فیلم در شبکه اینترنتی نتفلیکس در ماه سپتامبر سال گذشته، کمپانی نتفلیکس اعلام کرده بود که این فیلم در طی این مدت، توسط ۷۶ میلیون خانوار دیده شده است.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.